فلوشیپ کنترل و درمان درد مطرح کرد

ارتوکین‌تراپی بهترین درمان آرتروز

تهران (پانا) - فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه ارتوکین‌تراپی بهترین درمان آرتروز محسوب می‌شود، گفت: ارتوکین تراپی در ۸۵ درصد موارد علائم درد بیمار را بهبود می‌بخشد، هیچ عارضه‌ای ندارد و دارو از بدن خود بیمار تامین شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتوکین‌تراپی بهترین درمان آرتروز

دکتر حسن محمدی، فلوشیپ کنترل و درمان درد در حاشیه برگزاری طرح ویزیت و مشاوره رایگان کلینیک درد پردیس، درباره ارتوکین‌تراپی اظهار داشت: ارتوکین‌تراپی روشی برای درمان ارتروز و‌کاهش درد ناشی از آن محسوب می‌شود و این راهکار به صورتی است که مقداری از خون بیمار گرفته می‌شود و به مدت ۹ ساعته در انکوباتور قرار داده خواهد شد تا فاکتور رشد آن جدا شود در نهایت سرمی که از خون خود بیمار گرفته می‌شود، استفاده خواهد شد.

ابن فلوشیپ کنترل و درمان درد گفت: این سرم حاوی پروتئین‌های فعال به نام آنتاگونیست های گیرنده اینترلوکین۱ (IL-1Ra) است که باعث کاهش درد و کاهش التهاب در بافت های آسیب دیده می شود.

وی افزود: زمانی که زانو دچار التهاب می‌شود فرد مبتلا به آرتروز زانو خواهد شد و زمانی که عوامل ایجاد کننده التهاب را بتوان از بین برد می‌توان کمک زیادی را در کاهش درد بیمار و درمان آن انجام داد.

این فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه عوامل ایجاد کننده التهاب مواردی مانند IL1 است، خاطرنشان کرد: ارتوکین تراپی در ۸۵ درصد موارد علائم درد به بیمار را بهبود می‌بخشد هیچ عارضه ای ندارد و در واقع این دارو از بدن بیمار تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیماری ارتروز چهار مرحله دارد، گفت: استفاده از روش ارتوکین تراپی در مرحله ۲ و ۳ بیماری بسیار اثر بخش خواهد بود و زمانی که با انجام عکس رادیوگرافی ساده از زانوی فرد پزشک متوجه ابتلاء بیمار به آرتروز شد می توان از روش ارتوکین تراپی برای کمک به بیمار استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار