رئیس بسیج حقوقدانان استان قزوین مطرح کرد:

میدان دادن به جریان انقلابی راهکاری مهم برای برون رفت از مشکلات جامعه

قزوین (پانا) - رئیس بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت: از جمله راهبردهای قوی شدن، میدان دادن به جریان انقلابی و عمل به موازین سبک زندگی اسلامی ایرانی و جوان گرایی است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
میدان دادن به جریان انقلابی راهکاری مهم برای برون رفت از مشکلات جامعه

کریم قلی پور در همایش بصیرتی با محوریت استکبارستیزی و اقتدار نظام اسلامی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی ماه سال جاری فرمودند: «من در یک کلمه عرض می کنم، ملت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی بشوند».

وی افزود: قوی شدن اگر چه همواره مطلوب است ، اما مسئله مهم در ارتباط با آن، همانا چگونگی محقق شدنش است، به عبارتی اگر قرار است قوی شویم، این موضوع چگونه و بر اساس چه سندی باید صورت گیرد؟

رئیس بسیج حقوقدانان استان قزوین با بیان اینکه با دقت در بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی ، می توان آن را سند قوی شدن دانست، تصریح کرد: از جمله راهبردهای قوی شدن می توان میدان دادن به جریان انقلابی و عمل به موازین سبک زندگی اسلامی ایرانی و جوان گرایی را نام برد .

قلی پور تصریح کرد: در واقع نیروها و جریان انقلابی بهمراه جوانان سازمان بسیج حقوقدانان که مهمترین ذخیره و ظرفیت درونی این سازمان برای قوی شدن هستند با استفاده از ارزشهایی همچون قناعت ، ساده زیستی ، پرکاری و بلکه جهاد و ... با مجموعه اقدامات جهادی و انقلابی خویش در راستای قوی کردن سطح آگاهی های مردم با آموزش های حقوقی در کاهش مراجعات به محاکم و نیز مباحث علمی در انجمن های تخصصی سازمان ضمن بررسی مشکلات حقوقی جامعه با احصاء برخی مشکلات راه های برون رفت و نیز طرح های آن را با جلسات علمی خویش تعیین و برای اجرا به دستگاه های مربوطه اعلام می کند.

رئیس بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت: به عبارتی مخاطب قوی شدن، اگر چه در گام اول دولت و قوای سه گانه است اما توفیق در این زمینه، جز با پشتیبانی عملی مردم امکان پذیر نیست.

قلی پور بیان کرد: در واقع وقتی عمل به موازین سبک زندگی اسلامی ایرانی، جزو راهبردهای قوی شدن در گام دوم انقلاب قلمداد می‌شود، معنای آن این است که قوی شدن را باید در متن زندگی مردم جست. بنابراین، در کنار مجموعه اقدامات جهادی و انقلابی که باید مسئولان در راستای قوی شدن انجام دهند ، نباید فراموش که رکن دیگر قوی شدن، وابسته به تحقق موازین سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

گفتنی است؛ در پایان لوح معرفی محمد قاسمی دادستان قزوین به عنوان مسئول پایگاه بسیج شهید سپهبد قاسم سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین و نیز معرفی دکتر رضا فیض اللهی به عنوان مدیر کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری کل استان قزوین توسط کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین قرائت و توسط مدیرکل دادگستری استان قزوین اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار