امام جمعه موقت ورامین : انتخابات اساسی ترین مسئله کشور است

ورامین (پانا) - نمازجمعه این هفته شهرستان ورامین به امامت امام جمعه موقت ورامین اقامه شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین : انتخابات اساسی ترین مسئله کشور است

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به وفات حضرت ام البنین (س)همسر امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: ایشان بانویی بودند که فهم، علم، عمل و ولایتمداری اش زبانزد است، مادر چهار شهید است که همه فرزندانش را در راه حسین قربانی می‌کند و فقط به یاد حسین است.

او با درود بر همسران و مادران مکرم شهدای عزیز انقلاب اسلامی گفت: این مادران و همسران شهدا اقتدا کردند به آن بانوی بزرگ اسلام به همین مناسبت این روز مثل فردا به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده و به محضر مادران صبور و بزرگوار شهدا درود می‌فرستیم و به همسران گرانقدر شهیدان ادای احترام می‌کنیم و برای آنها به عنوان سرمایه‌های انقلاب آرزوی سربلندی داریم.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بهترین کار در این مناسبت برای مادران و همسران شهیدان این است که به وصایای شهدا پایبند باشیم افزود: نکند عکس شهدا را ببینیم ولی برعکس آنها عمل کنیم، مادر شهید وقتی برخی مفاسد و بی حیایی‌ها و بی حجابی‌ها را می بیند و برخی رفتارهای اشرافی گری مدیران را مشاهده می‌کند از اعماق دل می‌سوزند.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در روزهای گذشته عنوان کرد: شرکت در انتخابات بود و در این راستا هر کس به هر میزانی که به آبرو و امنیت کشور اهمیت می‌دهد باید در انتخابات شرکت کند چرا که حضور آگاهانه مردم در انتخابات در حل مشکلات داخلی و بین المللی بسیار تأثیرگذار است و در ایران بر مردم سالاری دینی اهمیت ویژه ای داده می‌شود.

خطیب جمعه ورامین گفت: شرکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند چرا که صندوق‌های رأی پشتوانه نظام محسوب می‌شوند و حضور مردم نشان دهنده عظمت و بصیرت ملی است و در این برهه مردم علیرغم برخی مشکلات و کم کاری‌ها در انتخابات به جهت آبروی نظام و کشور به میدان خواهند آمد، چرا که این موضوع اهمیت بین المللی دارد و در حل مشکلات بین المللی تأثیرگذار خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه هم اکنون انتخابات اساسی‌ترین مسئله کشور است گفت: اگر انتخابات درست و مقتدرانه برگزار شود مشکلات دیگر نیز حل خواهند شد و در این راستا لازم است که مردم دلسرد نشوند، چرا برخی افراد طوری حرف می‌زنند که مردم از شرکت در انتخابات دلسرد شوند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه حمله به شورای نگهبان از غلط ترین کارها است گفت: از این شورا قویاً حمایت می‌کنیم و می‌دانیم که با برگزاری انتخابات خوب مردم قوی خواهند شد و ارتباط نداشتن گله‌های به حق مردم با انتخابات مربوط نمی‌شود.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه اظهار کردند: رهبر فرمودند امنیت کشور و حل مشکلات مستلزم حضور پای صندوق‌های رأی است و اگر کسی هم انگیزه دینی و انقلابی ندارد ولی به میهن خود علاقه مند است باز هم باید پای صندوق رأی حاضر شود و شاخص‌های انتخابات درست و خصوصیات فرد منتخب مؤمن، انقلابی، با روحیه جهادی، کارآمدی، شجاع، پرچمدار عدالت، آشنا به مشکلات و نیازهای مردم و نظام است و مردم باید این شاخص‌ها را بشناسند و افراد مورد اطمینان را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمنان عدم حضور مردم در راهپیمایی را نشانه می‌دانند انشاالله ملت با همین حضورشان ضربه کوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهند کرد و باید قدردان انقلاب باشیم چرا که امروز انقلاب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است و خط امام به نقاط مختلف دنیا صادر شده است.

وی در خصوص معامله قرن نیز عنوان داشت: این طرح ننگین است و قطعاً به وقوع نخواهد پیوست و پاسخ ترامپ جانی و دغل در طرح معامله قرن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار