برگزاری همایش «ماندگاران صبور» در رشت

رشت (پانا) - معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان از برگزاری همایش «ماندگاران صبور» از سلسله سمینارهای آموزشی مهارت‌های زندگی خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش «ماندگاران صبور» در رشت

به گزارش پانا،معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه امروز فرهنگ غرب سبک زندگی ما را نشانه گرفته است،‌ اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با این تهاجم پیروی از منویات مقام معظم رهبری درخصوص تبیین سبک زندگی متدینانه است.

فرختار سبک زندگی اسلامی را محور تمدن‌سازی نوین اسلامی دانست و گفت : انقلاب اسلامی در گام دوم به دنبال خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است و لذا باید مفاهیم آن را به درستی تبیین و گسترش داد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به رابطه مستقیم تربیت فرزندان و نهاد خانواده با سبک زندگی، عنوان کرد: قناعت، پرهیز از اسراف، از خود گذشتگی، ایثار، مدیریت در امور زندگی و حفظ حرمت‌ها از اصول بنیادین آموزه‌های مذهبی و قرآنی است.

فرختار از برگزاری همایش «ماندگاران صبور» از سلسله سمینارهای آموزشی مهارت‌های زندگی خبر داد و عنوان کرد:‌ این همایش از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعیت هلال احمر استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ساعت ۹:۳۰ روز شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه با سخنرانی استاد مینا مهدوی، معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران گیلان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.

مدرس دانشگاه بررسی شاخص‌ها و ویژگی‌های پرورش و تربیت فرزندان در سبک زندگی اسلامی و تبیین و حفظ کرامت زن در خانواده اسلامی را از جمله اهداف برگزاری همایش مذکور دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی و تکریم مادران و همسران شهدای دانشجوی دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این همایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار