همزمان با ششمین روز از دهه فجر :

 اردوی ۲۰۰۰نفری یاوران انقلاب پیشتازان ناحیه ۴ اهواز برگزار شد

اهواز (پانا) - اردوی خانواده اعضای پیشتازان ناحیه ۴ تحت عنوان اردوی( یاوران انقلاب) با حضور دانش آموزان پیشتاز و خانواده‌شان و مسئولان آموزش و پرورش با شکوه هر چه تمام  برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
 اردوی ۲۰۰۰نفری یاوران انقلاب پیشتازان ناحیه ۴ اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز طی پیامی از دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد .
شریفی در این خصوص گفت: ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین روزهای جمهوری اسلامی ایران و یکی از عیدهای ملی ما است بنابراین باید همگی در این راهپیمایی شرکت کنیم و شعار (مرگ بر آمریکا ) (مرگ بر مخالفان جمهوری اسلامی ایران) و تایید آرمان های جمهوری اسلامی ایران و امام راحل را سر بدهیم.
در این راستا کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر به همه مردم شریف استان خوزستان درباره اردو خانواده پیشتازان گفت: امروز شاهد اجتماع باشکوه دانش آموزان ناحیه ۴ تحت عنوان یاوران انقلاب بودیم که با حمایت و همراهی اولیا یک برنامه بسیار جالبی صورت گرفت.
او افزود: این برنامه هم برای تربیت اجتماعی دانش آموزان موثر است و هم اینکه در وفاق و همدلی اولیا و مسئولان آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد و توصیه می‌کنیم که بقیه نواحی نیز این کار را ادامه دهند.
مودت در این خصوص تصریح کرد :که امروز ما شاهد برنامه‌های متنوع اولیا دانش آموزان در کنار مسئولان آموزش و پرورش بودیم که به نظر من توفیقی بسیار ارزنده و مفید بود.

مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد:
مدیر کل آموزش و پرورش حضور خانواده ها در کنار دانش آموزان را بسیار با اهمیت و تداوم این حضور در عرصه های گوناگون آموزش و پرورش را عامل پیشرفت و تحقق اهداف نظام آموزشی دانستند.
او ضمن تقدیر از این اقدام بیآد ماندنی سازمان دانش آموزی از تلاش این سازمان در جهت تعمیق فوق برنامه های آموزش و پرورش تشکر نمود.
مودت همچنین در پیامی جداگانه به دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشانکرد: که امسال به دلیل حساسیت ویژه ای که وجود دارد همه همکاران محترم به عنوان خدمتگزار جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز نیز در این راهپیمایی بزرگ حضور فعالی داشته باشند.
در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان خوزستان آقای مسرور نیز در پیامی از دانش‌آموزان و بالاخص از قشر پیشتازان دعوت به مشارکت در راهپیمایی یوم الله کردند و تاکید کرد: که اجتماع دانش آموزان در این اردو پیش زمینه ای برای شرکت کلیه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
مسرور با اعلام این خبر به مردم شریف استان خوزستان گفت: که پیشتازان با تمام قدرت در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

خبرنگار:امیررضا رضاوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار