رئیس سازمان محیط زیست: زمانی کشور را با ۴۰میلیارد دلار اداره می‌کردیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان محیط زیست گفت وظایف تمام دولت ها در همه جهان تقریبا یکسان است، و اساس آن به وجود آوردن آرامش، رفاه، توسعه برای مردم کشور خودشان است. علت سابقه زیادی که در دولت های مختلف داشته ام از جمله دوره ریاست جمهوری رهبر انقلاب، دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت اعتدال، واقعاً حتی در زمان جنگ، فشارهای وارد شده به کشور با فشارهای کنونی قابل مقایسه نیست.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان محیط زیست: زمانی کشور را با ۴۰میلیارد دلار اداره می‌کردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست در شورای اداری استان خراسان شمالی گفت: در آن زمان ما نفت را بشکه ای پنج دلار میفروختیم و با چهار میلیارد دلار کشور را اداره می‌کردیم. علیرغم همه انتقاداتی که به دولت وارد می‌شود همه تلاش دولت این است که رفاه ملت و آسایش مردم تأمین کند.

او افزود: همه ما می‌دانیم، اقتصاد کشورهای جهان مثل ۳۰ یا ۴۰‌ سال گذشته نیست و جهان روز به روز منسجم تر و پیوسته تر می‌شود و برای ما در داخل کشور سخت است که بصورت جزیره خودمان را اداره کنیم. اگر وحدت بین ملت، عنایات رهبر معظم و تلاش های ریاست محترم جمهور نبود، این فشارهای دو ساله اخیر را هیچ دولتی نمی‌توانست تحمل کند.

کلانتری ادامه داد: به عنوان یک عضو پیشکسوت که در دولت های مختلف حضور داشته ام شاهدم که همه اعضای دولت تلاش می‌کنند که با حداقل خسارت ها و حداکثر بهره وری کشور اداره شود.

رییس سازمان محیط زیست عنوان کرد: ما هم می‌دانیم نارسایی های زیادی داریم اما تلاش شما مدیران در کشور باعث شده امروز ما هم امنیت و آسایش داشته باشیم و به یاری خدا مشکلات را حل خواهیم کرد. در مرکز ثقل نا امنی های جهان و در سرزمینی به این وسعت، کشور امنی بنام ایران را داریم که امنیت آن در ذیل تلاش های مسئولین ذیربط و حمایت های ملت و کمک های دولت بوجود آمده است. باید دانست که امنیت، مثل سلامت است تا آدم بیمار نشود قدر سلامتی را نمی‌داند.

او توضیح داد: زندگی کردن در صلح و امنیت زمانی برای ما ملموس‌تر است که جنگ و نا امنی را تجربه کرده باشیم بخصوص نسل جوان ما چون جنگ و نا امنی را تجربه نکرده قدر امنیت را کمتر می‌داند.همه شما عزیزان انتظارات‌تان خیلی بیشتر از آن چیزی است که در دسترس‌تان است و هیچکس نمی‌تواند منکر این قضایا شود. زمان ما هرچه می‌گفتیم ملت به حرف ما گوش می‌کردند، اما الان ارتباطات باعث شده بچه های مان هم ما را زیر سوال ببرند و حق هم دارند.

رییس سازمان در پایان گفت: اگر وحدت ملت نبود، کمر هر مدیر و هر انقلابی از فشار های بین المللی می‌شکست با این وجود در استانی مثل خراسان شمالی، در کمتر از شش ماه بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه جدید افتتاح می‌شود. انتظارات مردم، به حق فراتر از امکاناتی است که ما توانسته ایم در اختیارشان قرار دهیم. امیدواریم با وحدت مردم و درایت رهبر معظم و مدیریت قوی‌تر بتوانیم خواسته ها و نیازهای مردم را اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار