با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان

یادواره شهدا با عنوان" لاله های روشن" در سالن همایش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت: دانش آموزان امروز، آینده سازان ایران اسلامی هستند که با الگو پذیری از شهدا و تداوم راه آنان، با اراده هایی استوار و مستحکم در ساختن و آباد کردن ایران سرافراز، تلاش و همت خود را به کار خواهند بست.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدا با عنوان" لاله های روشن" در سالن همایش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در این یادواره اظهار کرد، آرامش، امنیت و آسایش امروز جامعه و افراد جامعه مدیون شهدا و اندیشه پاک آنان است و در همه اعصار و دوره ها مرهون خون این عزیزان بوده و هستیم.

او عزت، سربلندی و افتخار آفرینی امروز ایران اسلامی و جایگاه ارزشمند و ویژه آن را در جهان از برکت رشادت و مجاهدت شهدا و ایثارگران بیان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: حفظ عزت و تحکیم جایگاه والای شهدا و خانواده‌های معزز آنان بر همه ما واجب و لازم است تا در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تبیین آرمانها و اهداف آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

او خاطرنشان کرد: شهدا سرباز ولایت و نظام بوده و هستند و خالصانه و صادقانه جانبازی می کردند و آرزوی شهادت در لحظه لحظه عمر شریفشان موج می زد.

رخشانی تصریح کرد: شهدا از دل مایه گذاشتند و انصافا در دل همه جای دارند و مردم ایران اسلامی هم وفادار به شهیدان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آینده ایران اسلامی، آینده ای روشن و پر از امید و افتخار خواهد بود چرا که وعده ی الهی بر همین استوار است و هر قوم و ملتی که در مسیر حق و حقیقت گام بردارد،عزت و سربلندی او افزون خواهد شد.

رخشانی اظهار کرد: دانش آموزان امروز، آینده سازان ایران اسلامی هستند که با الگو پذیری از شهدا و تداوم راه آنان، با اراده هایی استوار و مستحکم در ساختن و آباد کردن ایران سرافراز، تلاش و همت خود را به کار خواهند بست.

او گفت: 288مدرسه در استان و 40هزار مدرسه در کشور امروز میزبان برنامه لاله های روشن هستند و یک صدا نام و یاد شهیدان را زنده نگه میدارند.

مدیرکل آموزش استان بیان کرد: 36 هزار دانش آموز شهید و چهار هزار فرهنگی شهید در کشور نشان از دلباختگی این قشر عظیم به انقلاب و نظام و حفظ استقلال و عزت ایران اسلامی دارد و دستگاه تعلیم و تربیت از اینرو به خود می بالد.
رخشانی افزود: سرمایه دینی و ایرانی ما موجب شده تا در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم و در عرصه ها و حوزه های مختلف نقش آفرینی داشته باشیم و نگاه‌ها را به خود معطوف کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار