اعلام زمان جشن حذف مدارس خشت و گل

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، زمان حذف ادبیات مدارس خشت و گلی از فضاهای آموزشی کشور و جشن خداحافظی با این مدارس را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان جشن حذف مدارس خشت و گل

مهرالله رخشانی‌مهر در نشست خبری به مناسبت دهه فجر گفت: ۱۰۰۶ مدرسه خشتی و گلی در کشور داشتیم که برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف آن‌ها انجام شد.

او افزود: مدارس خشت و گلی همه استان‌ها تا مهر ۹۸ جمع‌آوری شد، به جز سیستان و بلوچستان که در مهر ۹۸ حدود ۱۷۴ مدرسه خشتی وگلی در آنجا باقی مانده بود. برای این ۱۷۴ مدرسه هم استان‌های معین انتخاب کردیم تا مدارس خشت و گل این استان هم جمع‌آوری شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اکنون این مدارس را حذف کرده‌ایم و اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه منتظر اعلام نظر دفتر وزارتی برای برگزاری جشن خداحافظی با مدارس خشت و گلی هستیم و امیدواریم از این به بعد هم ادبیات مدارس خشت و گلی کلا از فضاهای آموزشی ما حذف شود. به وزیر پیشنهادی داده‌ام که ۲۳ و ۲۴ بهمن به سیستان و بلوچستان برویم، همه این ۱۷۴ مدرسه خشت و گلی را جمع کنیم و آن زمان جشن جمع‌آوری مدارس خشت و گلی را برگزار کنیم.

رخشانی مهر با بیان اینکه برخی از این مدارس خشت و گلی، خانه‌های مردم است و متعلق به دولت نیست، گفت: با مدارس خشت و گلی که مالکیت آن برای مردم است کاری نداریم و آن‌هایی که متعلق به دولت است، جمع‌آوری شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار