انتخابات مهمترین مساله کشور است

بوشهر(پانا)_رئیس قوه قضائیه گفت : انتخابات مهمترین مساله کشور است و همه کسانی که دل در گرو نظام ، کشور، عزت ملت و این انقلاب دارند باید رسالت خود را در این عرصه انجام دهند .

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مهمترین مساله کشور است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم استان بوشهر در مصلی نماز جمعه بیان کرد : هر کس با هر انگیزه ای جریان انتخابات را به دلیل اینکه منافع آنها را تامین نکند و یا قصد جلب توجه دیگران را داشته باشد زیر سوال ببرد یا بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد تضعیف جریان انتخابات و درجهت خواست دشمن قرار می‌گیرد.

رئیسی گفت : باید دوستدارن انقلاب و کسانی که دغدغه مردم و نظام را دارند در جهت آنچه گره گشایی و رفع نیاز مردم است حرکت کنند که این مهم امروز از سوی رهبر معظم انقلاب برعهده ما گذاشته شده است .

وی افزود : توانمند کردن کشور، از دستگاه‌های کارآمد و قوی حاصل می شود و شکل گرفتن مجلس قوی نیز از پایه های مهم شکل گرفتن کشور قوی است.

رئیسی اضافه کرد: راهیابی مردان و زنان قوی که دل در گرو خدا داشته و از دشمن هراسی نداشته باشند، مردمداری دوری از اشرافیت، مرزبندی بین خود و دشمنان، کارآمدی، ایمان، اعتقاد و باور آنها نسبت به انقلاب و ارزشها، عشق ورزیدن، شناخت مسائل و پی‌گیری حل مسائل و رفع مشکلات مجلس از ویژگیهای آنها باشد می تواند مجلس را قوی کند.

وی گفت: چنین مجلسی می تواند قوانین قوی و نظارت کارآمدی بر امور مختلف داشته باشد.

رئیسی افزود: آن جایی که چهره‌های مصمم، کارآمد، و شجاع و غیرتمند داشتیم در آن عرصه به موفقیت های بزرگی دست یافتیم لذا داشتن روحیه انقلابی، بسیجی و "روحیه ما می توانیم" گره از گره های کشور می گشاید.

رئیسی اضافه کرد: سرمایه عظیم ما شهدا، فرهنگ اسلامی و ملی است و آنچه که دشمن را به عقب رانده حضور متراکم مردم در عرصه های مختلف است که نمونه عینی آن را در تشییع سردار سپهبد قاسم سلیمانی مشاهده کردیم و حفظ این سرمایه ملی و قدردانی از آن وظیفه همه ماست.

رئیس قوه قضایی گفت : امروز انتظار از مجموعه اداری و قضایی این است که نسبت به اجرای عدالت و حق آنچه که باید و زیبنده نظام است انجام شود.

رئیسی یادآورشد: اجرای عدالت یکی از هدفهای مهم رهبر معظم انقلاب، امام راحل و قانون اساسی است و تلاش ما این است که در همه دستگاههای کشور به دنبال اجرای عدالت باشیم.

وی افزود: مردم انتظار کارآمدی، توجه و گره گشایی از کارها را دارند برهمین اساس همکاران ما به دنبال این هستند که این هدف مهم تحقق یابد و شبانه روز در جهت اجرای عدالت خواهند بود.

رئیسی ادامه داد: کاستی در دستگاه‌ها بد است اما در دستگاه قضا بدتر است و خوبی‌ها نیز مطلوب همه دستگاه‌هاست و این مهم در دستگاه قضا زیبنده تر است.

وی گفت: حزب، جناح، دسته‌های سیاسی، وابستگی و برخی ارتباطات مانع اجرای عدالت و قانون در دستگاه قضا نمی‌شود.

رئیسی اضافه کرد: در جهت اجرای این وظیفه مهم باید خدا را ناظر و حاظر بدانیم وحضور قشرهای مختلف مردم و افراد دغدغه‌مند در صحنه در راستای امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در تحقق این رسالت دارد.

وی افزود: امروز پیش روی ما شهدای عالی قدری هستند که جلوه وظیفه شناسی، دوست و دشمن شناسی بودند.

رئیسی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد پایداری، مقاومت، زمان شناسی و ایستادگی مردم بوشهر در مقابل انگلیسی‌ها و متجاوزان گفت: این استان نام آورانی از جمله رئیسعلی دلواری، علامه سید عبدالحسین لاری و بلادی دارد که به خوبی زمان شناس بودند و به رسالت خود عمل کردند.

رئیسی گفت : روشنفکر واقعی کسی است که جامعه و نیاز واقعی آن را بشناسد و بعنوان یک رصد گر واقعی برای حل مشکلات تلاش کنند نه کسی که جامعه را به سمت فرهنگ ومدل غربی و دیدگاه مغرب زمین سوق دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار