مشکلات قضایی استان بوشهر رفع شود

بوشهر(پانا)_ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : آیت‌الله رئیسی یار و همراه مقام‌معظم‌رهبری و فخر نظام اسلامی ایران است و در هر منصبی مایه افتخار بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات قضایی استان بوشهر  رفع شود

آیت الله صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضاییه با مردم و خانواده شهدا در مصلای نماز جمعه بوشهر، با تبریک دهه‌فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیان کرد : آیت‌الله رئیسی یار و همراه مقام‌معظم‌رهبری و فخر نظام اسلامی ایران است و در هر منصبی مایه افتخار بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : تاریخ پرشکوه این دیار گواه صادقی بر دیانت و ولایت‌مداری، بصیرت، شجاعت و شهادت‌طلبی مردم بوشهر برای اسلام و ایران است.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر از متون دینی آموخته‌اند که تجربه و عبرت تاریخ را سرلوحه خود قرار دهند و با عقلانیت به این نتیجه رسیده‌اند که این ملت اگر بخواهد سرافراز بماند باید بر محور ولایت باشد.

آیت الله صفایی‌بوشهری گفت : زن و مردم این دیار یک‌صدا و یک‌دل پشتیبان مقام‌معظم‌رهبری هستند و زمانی که انگلیس فکر می‌کرد با شهادت رئیسعلی دلواری دیگر این شجره طیبه مقاومت نیست و امروز هم آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی، نسل سلیمانی‌ها تمام شده است در حالی که این‌گونه نیست‌.

وی با تأکید بر اینکه در استان بوشهر بعد از شهادت رئیسعلی دلواری هزاران سردار متولد شد، گفت: درخت پر ثمر اسلام و مقاومت که با خون رئیسعلی دلواری آبیاری شد، هزاران رئیسعلی تولید کرد که خون شهید سلیمانی نیز این‌گونه خواهد بود.

صفایی بوشهری بیان داشت : انگلیس چهار بار به این خطه حمله کرده است، اما ثمره آن فقط گورستان‌هایی از ژنرال‌های آن‌ها بود. وی ادامه داد : هر کشوری بخواهد به این استان حمله کند، مردم همان درسی می‌دهند که رئیعسلی به آنها داد.

امام جمعه بوشهر خطاب به ریاست قوه قضاییه عنوان کرد: استان بوشهر خواستار یک سری درخواست‌های قضایی است که از شما درخواست داریم که به این پرونده‌های قضایی رسیدگی شود، امیدواریم همان‌طوری که قوه قضاییه را اعتلا بخشیدید، حضور شما در استان بوشهر نیز موجب رفع مشکلات قضایی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار