گلباران و عطر افشانی مزار شهدا درشهرستان ورامین

ورامین (پانا) - مراسم گلباران مزار شهدا همزمان با اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
گلباران و عطر افشانی مزار شهدا درشهرستان  ورامین

مراسم گلباران و عطر افشانی حرم شهدای گمنام ورامین، گلزارهای سیدفتح ، حسین رضا و امامزاده طاهر ومطهر خیرآباد همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم مسئولین شهرستان ورامین با حضوردر گلزار شهدای گمنام ونثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به روح مطهر شهدای شهرستان درود فرستادند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، سردار عزیزی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ، دادستان ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.

مسئولان شهرستان ورامین پس از گلباران مزار شهدای گمنام، با پای پیاده به سمت گلزار شهدای سید فتح الله حرکت و پس از عبور از خیابان شهید رجایی در این مکان مقدس اجتماع کردند.

نیروهای نظامی و انتظامی نیز به همراه مدیران شهرستانی در گلزار شهدای سید فتح الله ورامین حاضر شده و بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این برنامه و در سخنانی با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهداست، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی های آنان است.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است و باید همه مسئولین و مدیران به دنبال تحقق اهداف و آرمان های شهدا باشند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار