افتتاح و آغاز عملیات ساخت چند پروژه آموزشی و فرهنگی در فارس

شیراز(پانا)_همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان در گله دار، چند پروژه آموزشی و فرهنگی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات ساخت چند پروژه آموزشی و فرهنگی در فارس

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با حضور ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان ، چند پروژه آموزشی و فرهنگی در گله دار افتتاح شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مراسم افتتاح آموزشگاه برکت روستای چاه خالوها در منطقه گله دار، گفت: قبل از انقلاب سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز یک متر و 30 سانتی متر بود و این در حالی است که هم اکنون این سرانه به همت خیرین و دولت به 5 و نیم متر افزایش یافته است، اما هنوز با استاندارد فضای آموزشی که 8 متر مربع است فاصله داریم.

علی عسکر نجفی اظهار داشت:هم اکنون بیش از 30 دصد فضاهای آموزشی در فارس توسط خیرین ساخته شده است و امسال نیز در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ، این خیرین عزیز بیش از 130 میلیارد تومان تعهد ساخت فضای آموزشی را متقبل شده اند که 40 میلیارد تومان نسبت به سال قبل از آن بیشتر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گله دار نیز بیان داشت: دبیرستان 6 کلاسه برکت روستای چاه خالوها در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و با زیر بنای 600 متر مربع ،توسط بنیاد برکت و مشارکت خیر نیکوکار ، نزهت حکیم زاده با هزینه یک میلیارد و 900 میلیون تومان ساخته شده است.

سید جعفر جعفری ادامه داد:دبیرستان 6 کلاسه شهید هاشمی نژاد شهر فال نیز در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیر بنای 575 متر مربع با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط بانک کشاورزی استان فارس و اعتبارات دولتی ساخته شد.

او افزود:آموزشگاه ابتدایی 3 کلاسه مالک اشتر روستای چاه شورک نیز در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و زیربنای 175 متر مربع با هزینه 430 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گله دار از آغاز عملیات ساخت چندین پروژه آموزشی و فرهنگی در گله دار خبر داد و گفت: سالن اجتماعات مدارس شهر فال یکی از این پروژه ها است که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع توسط خیر نیک اندیش سید حسین احمدی ، ساخته خواهد شد.

جعفری افزود: نماز خانه و کلاس درس مدرسه اعتصام گله دار نیز با زیربنای 130 متر مربع توسط خیر نیک اندیش طیب صدیقی ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار