برگزاری دوره های کمک های اولیه و عمومی امداد و نجات ویژه پیشتازان قشم

هرمزگان(پانا)-مسئول سازمان دانش آموزی قشم: کمک های اولیه یکی از مهارت های اصلی تشکیلات پیشتازان می باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های کمک های اولیه و عمومی امداد و نجات ویژه پیشتازان قشم

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از جزیره قشم ، در جلسه ای که با حضور مسئول سازمان دانش آموزی قشم و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار گردید، عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی این منطقه ضمن قدردانی از پرسنل هلال احمر بابت برگزاری کامل این دوره ها در مکان مدرسه گفت: کمک های اولیه یکی از مهارت های اصلی تشکیلات پیشتازان است که باید به آن پرداخت و ابراز امیدواری کرد همه ی پیشتازان شرکت کننده بتوانند موفق به کسب مدرک مربوطه شوند و این طرح در مدارس دیگر نیز ادامه یابد .

در ادامه حق ره رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت فراگیری کمک های اولیه توسط دانش آموزان گفت: دانش آموزان با یادگیری این دوره ها می توانند در مواجهه با حوادث چه در مدرسه و چه در خارج از آن اقدام مناسبی را انجام دهند. ضمن اینکه با گذراندن دوره های پیشرفته تر می توانند به عنوان امدادگر داوطلب با ما همکاری داشته باشند. وی از آمادگی مربیان این جمعیت برای آموزش در سطح مدارس پیشتاز خبر داد .

در پایان یونسی مدیر هنرستان فنی حرفه ای سوپرپایپ به عنوان میزبان این طرح گفت: قطعا این کلاس ها به لحاظ آموزش تئوری توام با کار عملی برای هنرجویان جذاب خواهد بود و مدرک این دوره ها برای آنان بعد از فارغ التحصیلی هم مفید خواهد بود و از همکاری همه جانبه جهت برگزاری هر چه بهتر این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد در گام اول، تمامی پیشتازان پایه دوازدهم آموزش های لازم را ببینند .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار