پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

دانش آموزان استان قزوین در 22 بهمن در راهپیمایی حضور گسترده پیدا کنند

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با تبریک ایام دهه فجر، از همه دانش آموزان و فرهنگیان استان دعوت به عمل آورد تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت گسترده حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان استان قزوین در 22 بهمن در راهپیمایی حضور گسترده پیدا کنند

جبار حسنعلی پور در حاشیه نشست با شوراهای دانش آموزی با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: از همه دانش آموزان و فرهنگیان استان دعوت به عمل آوریم تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به صورت گسترده حضور پیدا کنند.

وی افزود: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور مجاهدات و مبارزات ملت ایران با رژیم مستبد شاهنشاهی است که در نهایت منتهی به سرنگونی این رژیم شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: تحریم های آمریکا از نظر حقوق بین الملل هیچ توجیحی ندارد و راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخی به زورگویی آمریکا و سردمداران آن است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، شرایط امروز کشور را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: امروز حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیش از پیش احساس می شود و دانش آموزان پیشتاز و مربیان باید یک مشارکت حداکثری را در این راهپیمایی داشته باشند.

حسنعلی پور تأکید کرد: سردمداران آمریکایی و اروپایی چشم هایشان را به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دوخته اند تا ببینند مردم ایران چه اندازه پای کشور، انقلاب و اسلام ایستاده اند و همین موضوع وظیفه ما را در قبال حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیشتر از پیش می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار