گزینه جدید سرمربی تیم ملی ایران کیست؟

تهران (پانا) – - سرمربی کروات به احتمال زیاد تا ساعات آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گزینه جدید سرمربی تیم ملی ایران کیست؟

انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران، تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین و عجیب‌ترین تصمیمات فوتبال ایران در تاریخ خود شده است و همچنان تلاش برای معرفی سرمربی جدید ادامه دارد.

در حالی که امروز امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که هدایت تیم ملی ایران را نپذیرفته است و از سمت دیگر برخی مخالفت‌ها حضور علی دایی را در تیم ملی منتفی کرده است، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران به گزینه خارجی برگشته است و البته این احتمال وجود دارد که تا ساعات آینده و پس از دربی تهران سرمربی جدید تیم ملی معرفی شود.

دراگان اسکووچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان که 2 روز پیش جدایی‌اش از این تیم رسمی شد، دقایقی قبل وارد فدراسیون فوتبال شد تا مذاکرات نهایی را برای هدایت تیم ملی ایران انجام دهد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او تا ساعات آینده رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی می‌شود و امروز هم با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر ویژه دربی خواهد شد.

بنابر اخباری که به پانا رسیده است، در صورت سرمربیگری اسکووچیچ در تیم ملی ایران، اصلی‌ترین دستیارهای او ایرانی خواهند بود و احتمالا یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 دستیار اول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار