استانداردسازی گرمایشی ۶ هزار کلاس درس گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: از سال ۹۲ تا ۹۸ در دولت تدبیر و امید، استانداردسازی وسایل گرمایشی ۶ هزار و ۱۳ کلاس درس در این استان انجام گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استانداردسازی گرمایشی ۶ هزار کلاس درس گیلان

علی دقیق، مدیرکل نوسازس، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این خصوص عنوان کرد: در این مدت، یک هزار و ۶۴ پروژه با شش هزار و ۱۳ کلاس درس با زیربنای افزون بر ۵۳۴ هزار مترمربع استاندارد سازی گرمایشی شده است.

او عنوان کرد: آسفالت محوطه مدارس توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان از جمله دیگر خدماتی است که در دولت تدبیر و امید نسبت به آن اهتمام ویژه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید تا سال ۹۸، ۲۰۹ پروژه با ۱۷۷ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال آسفالت انجام گرفته است.

دقیق یادآور شد: در این مدت، احداث، مقاوم سازی و تکمیل ۴۰۸ پروژه با یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس با زیربنای ۱۹۰ هزار مترمربع انجام گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان بیان کرد: در سال جاری نیز ۴۶ پروژه با ۱۴۱ کلاس درس با زیربنای افزون بر ۱۵ هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۶۱۳ میلیارد ریال احداث شده است.

به مناسبت ایام دهه فجر، ۲۴ پروژه آموزشی عمرانی در این استان به بهره برداری می رسد. این تعداد پروژه شامل، ۲۳ فضای آموزشی در قالب ۶۸ کلاس درس با زیربنای بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع به بهره برداری می رسد.

یک پروژه عمرانی در قالب استانداردسازی سیستم‌ های گرمایشی " ۱۱۵ پروژه آموزشی" نیز در گرامیداشت دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

استان گیلان بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد که در پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار