تمهیدات ناجا برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز برگزاری انتخابات پیش رو خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ناجا برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری در ادامه سفر خود به خراسان رضوی، با آیت الله "علم الهدی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: ناجا همواره در همه صحنه‌ها حضوری هوشمندانه داشته و توانسته با اقتدار، امنیت را در جامعه حاکم و از خدشه دار شدن آن جلوگیری کند.

وی ادامه داد: در حوادث آبان ماه و پس از آن، نیروی انتظامی مانع اخلال در نظم و امنیت جامعه شد و اجازه نداد معاندان از آب گل آلود ماهی بگیرند.

سردار اشتری گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سرعت مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و آرامش در کل کشور حکمفرما شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود:به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است؛ هیچ دستگاهی در بین نهادهای دولتی مانند ناجا نیست که مدام درگیر ماموریت باشد و قطعا موفقیت در ماموریتها مستلزم ایمان، درایت، اشرافیت،خلاقیت،سرعت عمل و ... است که تمام همکارانم در سلسله مراتب از تمام ظرفیت های خود برای پایداری این امنیت در کشور، تلاش می کنند.

وی درباره تمهیدات پلیس برای یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: آمادگی کامل برای تامین امنیت راهپیمایی و مراسم سالروز پیروزی انقلاب را داریم و مجموعه کارکنان نیروی انتظامی دوشادوش مردم در این حماسه پرشکوه، حضور خواهند رساند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: در بحث انتخابات، تدابیر لازم اندیشیده شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور داریم.

سردار اشتری موضوع امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت، یک موضوع مهم است که بایستی برای آن هزینه شود.

در ادامه این دیدار، "آیت الله علم الهدی"ضمن تقدیر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی، گفت: عملکرد خوب و مثبت پلیس قطعا منجر به دلگرمی مردم و افزایش مشارکت و سرمایه های اجتماعی خواهد شد.

وی ادامه داد: تعامل مطلوب و سازنده دستگاه های امنیتی و انتظامی موجب شده تا خراسان رضوی به یک استان امن و به دور از هرگونه تنش تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: شهر مقدس مشهد به واسطه وجود حرم مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) و زائران بی شمارش، نیاز به توجه لازم از نظر نیرو و امکانات دارد که امیدوارم در این مورد، توجه بیشتری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار