سومین روز فجر 38 در مازندران؛ نمایش فیلم‌های «خروج» و «مردن در آب مطهر»

ساری (پانا) -سومین روز اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در مازندران امروز پنج‌شنبه با روی پرده رفتن دو فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما سپهر ساری ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین روز فجر 38 در مازندران؛ نمایش فیلم‌های «خروج» و «مردن در آب مطهر»

امروز فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در ساعت 16 عصر و 21 شب، «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در ساعت 18:30 اکران می‌شود.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان است که تهیه‌کنندگی آن به عهده حبیب والی‌نژاد است.

فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، مهدی فقیه، محسن صادقی‌نسب، محمد فیلی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، رامین پور ایمان، حمید ابراهیمی، مسعود رحیم پور، علیرضا مهران و سام قریبیان به همراه کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی و محمدرضا شریفی نیا در فیلم سینمایی «خروج» به ایفای نقش پرداختند.

«مردن در آب مطهر فیلمی» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است.

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

اکران فیلم های فجر سی و هشتم تا ۲۱ بهمن در ساری ادامه دارد و هر روز ۲ فیلم در سینما سپهر ساری طی ۳ سانس روی پرده می رود.

۱۳ فیلم از بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما سپهر ساری اکران می شود و ۵ فیلم نیز از بخش سیمرغ و پروانه ها در نوبت صبح برای دانش آموزان روی پرده می رود.

تماشای فیلم های نوبت صبح برای دانش آموزان با هماهنگی مدارس رایگان است و برای تماشای فیلم های عصر نیز بلیط اینترنتی در سایت www.iranconcert.com عرضه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار