رشد چهار درصدی معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت

تهران (پانا) - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۱۶ بهمن ماه) به عدد ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته بیش از چهار درصد رشد داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد چهار درصدی معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت

در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۱۸ هزار و ۷۵۵ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز سه شنبه (۸ بهمن ماه) با عدد ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۱۶ بهمن ماه) به عدد ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۵۱۲ هزار و ۲۸۶ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۵۴۰ هزار و ۳۲۴ واحد رسید و افزایش ۲۸ هزار و ۳۸ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۳۹ هزار و ۹۶۱ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۴۶ هزار و ۵۷۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۹۳ هزار و ۳۶۹ واحد به عدد ۹۷ هزار و ۷۶۵ واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک تجارت، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران خودرو و سایپا در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت خودرویی‌ها، بانک ها، فلزات اساسی، شیمیایی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشسته، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، انبوه سازی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

هفته‌ گذشته خودرو و قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، شیمیایی، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ و سرمایه گذاری ها، کانی های فلزی، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین بانک ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، سرمایه گذاری ها، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی، شیمیایی، سیمان، آهک و گچ، کانه های فلزی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، واسطه گری‌های مالی و پولی، انبوه سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی‌های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار