برگزاری نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و آموزش و پرورش طرقبه و شاندیز

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز بر تلاش در جهت ارتقاء فضاهای آموزشی شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و آموزش و پرورش  طرقبه و شاندیز

قاسمعلی خدابنده در این جلسه گفت: با توجه به سیل منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان استان معین جهت کمک رسانی انتخاب گردید و کمک های نقدی و غیرنقدی فراوانی در قالب چند تریلی، کامیون و کامیونت به مناطق حادثه دیده اعزام شد و تلاش می کنیم شرایط بهتری برای دانش آموزان آن منطقه فراهم نماییم و در این بین خواستار مشارکت خیرین مدرسه ساز استان و بسیج همه امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش استان در زمینه کمک به هموطنان آن منطقه هستیم.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای معاونین اداره کل گزارش گیری از برنامه ها، فعالیت ها، توفیقات و چالش های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت منطقه مورد نظر است و میزان تحقق اهداف، بازخوردهای مختلف و نقاط ضعف و قوت بررسی می شود تا با تبادل تجربیات، تصمیم گیری و مداخله اصولی در جهت تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات گام برداریم و در این حالت توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد.

خدابنده در پایان تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی یکی از چالش های مهم آموزش و پرورش شهرستان طرقبه و شاندیز است و حتما باید در جهت ارتقاء فضاهای آموزشی تلاش نماییم.

قابل ذکر است در ابتدای این جلسه رضا رفسنجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز ضمن ارائه گزارش اجمالی از برنامه ها، توفیقات و چالش های آموزش و پرورش شهرستان گفت: با توجه به رشد جمعیتی و مهاجرت معکوس شهرستان، کمبود زمین و فضای آموزشی و پرورشی محسوس است و حتما باید در جهت ارتقاء این فضاها تلاش نماییم.

وی در پایان در مورد راهکارهای ارتقاء جایگاه منزلت فرهنگیان شهرستان و همچنین ساخت مرکز آموزشی رفاهی ویژه فرهنگیان و بازنشستگان این شهرستان مطالبی را ایراد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار