مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

معلمان ابتدایی برای ارتقای حس ارزشمندی و عزت نفس دانش آموزان این مقطع تلاش کنند

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همایش تجلیل از منتخبین آموزش ابتدایی استان در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ابتدایی برای ارتقای حس ارزشمندی و عزت نفس دانش آموزان این مقطع تلاش کنند

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی جزو آموزش و پرورش های پیشتاز کشور است و در اکثر مسابقات و جشنواره های کشوری حائز عناوین برتر شده است، همچنین بسیاری از طرح های وزارت آموزش و پرورش به ابتکار استان خراسان رضوی تدوین و رونمایی شده و در سایر استان ها اجرایی می شود و این امر بدون همت و تلاش تمامی معلمان استان میسر نمی شد‌.

او افزود: دانش آموزان ممکن است دستاوردهای زیادی داشته باشند، اما بخاطر آن ها احساس ارزشمندی نکنند و یکی از رسالت های معلمی ارتقاء حس ارزشمندی دانش آموزان است تا خودشان را باور کنند و با عزت نفس و اعتماد به نفس به راه خود ادامه دهند و ارزش واقعی خود را بدانند آنگاه توفیقات بیشتری حاصل می شود چرا که دانش آموز منِ ارزشمند درونی خود را شناخته و این مهم توسط معلمان توانمند انجام خواهد شد.

خدابنده تصریح کرد: زمانی که آموزش، یاددهی و یادگیری مناسب باشد فرد توانمند خواهد شد و آنگاه ارزش درونی خود را بهتر می شناسد و نتایج بهتری رقم می خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: بهترین دوره زمانی تقویت منِ ارزشمند، مقطع ابتدایی است چرا که دانش آموزان مستعد یادگیری هستند و آموزش دوره ابتدایی مانند نقش بر روی سنگ ماندگار و جاودانه است.

او خاطرنشان کرد: تلاش در جهت ارتقاء توانمندی، عزت مندی و عزت نفس دانش آموزان منتج به نتایج بسیار خوبی در آینده خواهد شد.

خدابنده در پایان گفت: محور و مرکز توسعه از آموزش و پرورش آغاز می شود و این امر در کلاس های درس و به خصوص از مقطع ابتدایی شروع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار