شهرستان میبد میزبان دومین جشنواره قصه گویی استان

میبد (پانا)- مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد گفت: دومین جشنواره قصه گویی استان با عنوان قصه گویی بومی و محلی چلّه قصّه‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان میبد میزبان دومین جشنواره قصه گویی استان

شهنار یزدی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد از برگزاری دومین جشنواره قصه گویی استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج هنر قصه گویی و احیا و بازیافت قصه‌های بومی و محلی استان یزد به مدت سه روز از ۱۹ بهمن تا ۲۱ بهمن به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل سالن فیروز آموزش و پرورش میبد برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این جشنواره با اجرای بیش از ۹۰ قصه گو از سراسر استان همراه است، عنوان کرد: در نظر داریم تا در مراسم اختتامیه‌ این جشنواره علاوه بر تجلیل و تقدیر از قصه گویان این دوره، از برگزیدگان جشنواره‌ سال قبل در بخش قصه گویی مناطق محروم نیز تجلیل به عمل آوریم.

یزدی ادامه داد: تجلیل از نویسنده‌ فرهیخته و گرانقدر شهرستان میبد، محمد سعید جانب اللهی فیروز آبادی نیز از جمله برنامه‌های ویژه این جشنواره است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد گفت: این جشنواره همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و وقصه گویان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار