اهدای نشان مهربانی به رانندگان قانونمند شیرازی

شیراز(پانا) - عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: این مجمع طرحی نو بعنوان تقدیر از رانندگان نمونه را در سه مرحله در بلوار رحمت ، شهید مدرس و بلوارشهید چمران با مشارکت پلیس راهور استان فارس به اجرا در آورده است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای نشان مهربانی به رانندگان قانونمند شیرازی

عبدالمحمد طاهری افزود: با توجه به اینکه الگو دادن به جامعه به نوعی فرهنگ‌سازی تلقی می‌شود از رانندگانی که درحین رانندگی بین خطوط تردد نموده‌اند، با موبایل صحبت نمیکنند، کمربند ایمنی خود را بسته نگه میدارند و آیتم های که یک راننده قانونمند دارد را رعایت می‌کنند با مشارکت و شناسایی پلیس نامحسوس متوقف و توسط همیاران مهربان ترافیک با اهدا تندیس نشان مهربانی از آنها تجلیل می گردد.

استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت پلیس راهور فارس در آینده این طرح را بصورت مستمر به اجرا درآوریم.

در جریان اجرای این طرح از رانندگانی که مورد تقدیر قرار گرفتند نظرسنجی شد و آنان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی واحترام به دیگران را احترام به خود واشاعه یک تربیت بین نسلی ارزیابی نمودند . به اعتقاد این رانندگان شهری احترام به قانون یکی از شاخصه‌های دستیابی به شهر ایده آل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار