حجت الاسلام والمسلمین علی آبادی مدیر آموزش و تولید محتوا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور:

در نمایشگاه های انقلاب روحیه کنش گری در دانش آموزان تقویت می شود

بجنورد (پانا) -حجت الاسلام والمسلمین علی آبادی مدیر آموزش و تولید محتوا اتحادیه انجمن های اسلامی کشور در حاشیه مراسم دیدار از نمایشگاه مدرسه انقلاب عنوان کرد : دانش آموزان در این نمایشگاه ها در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی کنش گری دارند و در مخاطبان می توانند اثر گذاری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
در نمایشگاه های انقلاب روحیه کنش گری در دانش آموزان تقویت می شود

حجت الاسلام و المسلمین علی آبادی در گفتگو با پانا بیان کرد: انگیزه بخشی و بصیرت آفرینی، معرفت بخشی و رفتار شناسی از جمله رویکردهای برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها است.

او با بیان اهداف برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب گفت: اهداف این نمایشگاه ها پاسداری از ارزش های انقلاب در درون مدرسه، آشنایی با اهداف انقلاب، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، فعال سازی انجمن ها و مدارس، هم افزایی و همکاری بین تشکل های دانش آموزی، شکوفایی خلاقیت و ایجاد نشاط و پویایی بین دانش آموزان است.

علی آبادی مدیر آموزش و تولید و محتوا اتحادیه انجمن های اسلامی کشور ادامه داد: هماهنگی، یکدلی و یکرنگی ازجمله عواملی هستند که باعث رسیدن سازمان به اهداف خود می شود.

«ده سالی است که برنامه اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در دهه فجر «مدرسه انقلاب» است که با محوریت اتفاقات انقلاب برگزار می‌شود.»

او گفت: «در مدرسه انقلاب مهمترین اتفاق، این است که دانش‌آموزان نسل کنونی شروع به روایت‌گری انقلاب می‌کنند.»

مدیر آموزش و تولید محتوا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: هویت بخشی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، تجربه شیرین فعالیت تشکیلاتی و جمعی، شناخت بیشتر از انقلاب اسلامی، و ایجاد نگاهی امیدوارانه و روشن نسبت به آینده، از ثمرات تربیتی این نمایشگاه هاست.

در رابطه با هدف از برپایی این نمایشگاه ها نیز گفت: برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب یکی از بهترین برنامه های تربیتی و انتقال دهنده محتواهای فرهنگی و مذهبی است که با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و شناخت دشمنان اسلام در سطح مدارس متوسطه دوم و با همکاری دانش آموزان و راهنمایی های مدیران، معاونین پرورشی و دبیران مدارس برپا می شود.

علی آبادى افزود: در اجرای این طرح، بزرگ ترین دستاورد برپایی نمایشگاه انقلاب با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، انجام تحقیق، پژوهش، نگارش، ساخت دست سازه، خلاقیت، تولید محتوا، روایت گری، پاسخ به شبهه های مختلف و ... توسط دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار