معاون سیاسی استاندار ؛

انتخابات رویداد بزرگ تاریخی و مظهرقدرت جمهوری اسلامی ایران است

بجنورد (پانا) -ولی الله حیاتی در نشست تقدیر از فعالین حوزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: انتخابات به عنوان یک مقوله مهم، رویداد بزرگ تاریخی و مظهر قدرت جمهوری اسلامی باید مورد توجه همه دستگاه های استان باشد و همچنین مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید بیندیشیم که این اقتدارایرانیان در چشم جهانیان بیشتر خود نمایی کند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات رویداد بزرگ تاریخی  و مظهرقدرت جمهوری اسلامی ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه از آمادگی ۳۷ هزار و ۴۷۴ رای اولی در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد.

حیاتی گفت: در انتخابات اسفندماه سالجاری بیش از ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر رای اولی هستند.

وی تصریح کرد: در اسفراین ۹۴ هزار نفر، بجنورد ۲۴۸ هزار، جاجرم ۲۸ هزار، راز و جرگلان ۴۰ هزار، شیروان ۱۱۵ هزار، فاروج ۳۸ هزار، گرمه ۱۹ و مانه و سملقان ۷۴ هزار نفر واجد شرایط دادن هستند.

حیاتی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم، مطرح کرد: برابر قانون، تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری ۱۵ روز و کاندیداهای جلس شورای اسلامی ۸ روز قبل از روز اخذ رای می باشد و بنابراین تلبیغات در فضای واقعی و مجازی باید در این بازه های زمانی باشد.

کسی که انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد پای صندوق رأی بیاید/ معامله قرن طرحی خبیثانه است و قبل از مُردن ترامپ می‌میرد/ برگزاری پرشور انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است

گفتنی است در پایان از 20دستگاه تقدیر به عمل آمد 5 دستگاه برتر ،15 دستگاه شایسته تقدیر ،دو دستگاه اثر بخش ، دو فرمانداری برتر ،3 تا کمیته برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار