دانش‌آموزان باید بتوانند هویت اسلامی ایرانی خود را پیدا کنند

زنجان (پانا) - بحری زاده قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا هدف تشکل‌های دانش‌آموزی را درک هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید بتوانند هویت اسلامی ایرانی خود را پیدا کنند

میشه لطفا بفرمایین هدف ازتربیت تشکل‌های دانش‌آموزی چیست؟

هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت دانش‌آموزان به صورت فردی و گروهی با شعار همفکری، همدلی و همکاری برای فراهم نمودن زمینه‌های نقش‌آفرینی تمام ساحتی آنها در سطح جامعه است

انتظار می‌رود که دانش‌آموزان با شرکت در برنامه‌های تشکیلات و آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی، هویت اصلی ایرانی اسلامی خود را پیدا کنند و با برخورداری ازاین هویت بتوانند موجبات اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سراسر کشور فراهم نمایند.

آیا این مانور در سراسر کشور اجرا می‌شود یا مختص استانهای خاص است؟

این مانور در طول ایام دهه‌ی مبارک فجر با شرکت بیش از500 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور اجرا می‌شود که امروز در زنجان با مشارکت بیش از 3000 دانش‌آموز شاهد برگزاری آن بودیم.

منظور از برگزاری مانور با رمز شهید حاج قاسم سلیمانی چیست؟

این شهید نامدار نمونه‌ای بارز از یک یاور انقلابی بود هدف از برگزاری این مانور با رمز شهید حاج قاسم سلیمانی الگو قرار دادن برنامه‌ها و رفتارهای این شهید برای دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ ایثار،دینداری، مقاومت و کمک به همنوع است.

آینده‌ی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

انتظار داریم در آینده با ترویج فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس همه‌ی دانش‌آموزان ما با برنامه‌ها واهداف این سازمان آشنا شوند.

آخرین سوال اینکه فرایند اجرای مانور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مانور امروز با شادابی بسیار عالی و توانمندی بالای دانش‌آموزان در انجام برنامه‌های مختلف اجرا شد که نشان دهنده‌ی تلاش مربیان و مسئولین عزیز سازمان دانش‌آموزی بود. بنده همین جا از همه‌ی بزرگواران تقدیر و تشکر می‌کنم و واقعا خرسندم از اینکه فرصتی بود تا در جمع مردم خونگرم و مهمان‌نواز زنجان باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار