کاظمی: قرآن باید اولویت اول همه مسئولان کشور باشد تا بتوانیم در این عرصه نورانی گام‌هایی موثر برداریم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که اگر می‌خواهیم در عرصه نورانی قرآن گام‌های موثر برداریم باید دغدغه قرآن به اولویت اول همه مسئولان کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: قرآن باید اولویت اول همه مسئولان کشور باشد تا بتوانیم در این عرصه نورانی گام‌هایی موثر برداریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه کارگروه راهبری مدیریت و ارزیابی کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم به ریاست علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سال جلسات این معاونت برگزار شد.

کاظمی در این جلسه گفت: «قرآن باید دغدغه و اولویت اول همه مسئولان کشور باشد تا بتوانیم در این عرصه نورانی گام‌هایی موثر برداریم و امیدواریم برگزاری چنین جلساتی منجر به اجرایی شدن مفاد سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن در آموزش و پرورش شود.»

او در ادامه به بیان و تشریح برنامه‌ها در زمینه اجرای سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن در آموزش و پرورش پرداخت و از همه کارگروه‌ها خواست درزمینه ارائه گزارش از بررسی شناسنامه اقدامات ملی ذیل راهبردهای سند سرعت ببخشند تا پس از تصویب در کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم که به ریاست وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود زمینه‌های اجرایی سند و وظایف هر دستگاه را تقسیم و مشخص کنیم.

لازم به ذکر است سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن در آموزش و پرورش دارای 6 راهبرد و 52 اقدام ملی است.

در ادامه جلسه روسای هرکدام از کارگروه‌ها گزارشی از روند بررسی شناسنامه اقدامات ملی ذیل راهبردهای سند در راستای حوزه کارگروه خود ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار