قیمت بلیت دربی تهران نجومی شد

تهران (پانا) – با کم شدن تعداد بلیت‌های دربی تهران، افراد سودجو و دلال فعالیت خود در بازار سیاه را آغاز کرده‌اند و بلیت این بازی را به قیمت بالا به فروش می‌رسانند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قیمت بلیت دربی تهران نجومی شد

در حالی که ورزشگاه آزادی براساس آمار رسمی بیش از 78 هزار صندلی دارد، با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران و سایر برگزار کنندگان این دیدار سنتی، قرار است در دربی 92 تهران که فردا برگزار خواهد شد، مانند دربی رفت تنها 65 هزار تماشاگر حضور داشته باشند و بر همین اساس هم سایت فروش اینترنتی بلیت که در مسیر فروش بلیت این بازی بارها با اخلال هم روبرو شده بود همین تعداد بلیت را به فروش رسانده است.

در فاصله 24 ساعت مانده به دربی شهر تهران، با ادامه روند اخلال در سایت فروش بلیت و رو به پایان رفتن بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این بازی، بازار سیاه برای فروش بلیت در فضای مجازی آغاز شده و قیمت‌ها با نزدیک شدن به ساعت دربی نجومی‌تر می‌شود.

در برخی سایت‌ها و اپلکیشن‌هایی که فروش اینترنتی اقلام را انجام می‌دهند، قیمت بلیت این بازی با توجه به جایگاه و صندلی نرخ‌های مختلفی دارد. نگاهی به این سایت‌ها و اپلکیشین‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌ها در طبقه دوم از 60 هزار تومان آغاز می‌شود اما در طبقه اول بسته به جایگاه این روند از 150 هزار تومان آغاز شده و تا 500 هزار تومان پیش می‌رود.

قیمت بلیت‌های دربی تهران در سایت‌ فروش بلیت، از 10 هزار تومان تا 25 هزار تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار