افتتاح و آغاز ساخت چهار پروژه آموزشی در لارستان

شیراز (پانا) - در سفر استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان به شهرستان لارستان، چهار پروژه آموزشی افتتاح و کلنگ زنی شد .

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز ساخت چهار پروژه آموزشی در لارستان

بنا بر این گزارش آموزشگاه ۳کلاسه استثنایی خیر ساز نجفی کورده توسط استاندار فارس افتتاح شد.

این پروژه با زیر بنای 420 متر مربع ، محوطه سازی 1500 متر مربع و دیوار کشی 1700 متر مربع ، با هزینه یک میلیارد تومان ساخته شده که 500 میلیون تومان آن توسط خیر محلی و ما بقی نیز توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

آموزشگاه 6 کلاسه ابتدایی دخترانه دهقانی دهکویه لارستان نیز با زیر بنای 550 متر مربع و محوطه سازی 2600 متر مربعی با هزینه یک میلیاردو 300 میلیون تومان ساخته شده که 600 میلیون تومان آن توسط خیر و 700 میلیون تومان آن نیز توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

آموزشگاه ۹ کلاسه مدنی دهکویه نیز از دیگر پروژه های لارستان است که در سفر استاندار به این شهرستان کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

این پروژه آموزشی نیز با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و محوطه سازی 2700 متر مربعی با هزینه مشترک 3 میلیارد تومانی خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته خواهد شد که یک میلیارد تومان آن توسط خیر تامین می شود.

در این سفر مسئولان استانی به لارستان ،ساخت مرکز اختلالات یادگیری امام سجاد شهر لار نیز با هزینه یک میلیارد تومان توسط خیرین محلی آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار