امام جمعه بروجرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدا پاسداری از انقلاب است

لرستان(پانا)- امام جمعه بروجرد گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آثار آنها و همچنین تجلیل و تکریم خانواده های شهیدان در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بروجرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدا پاسداری از انقلاب است

حجت الاسلام علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افزود: شهیدان دفاع مقدس و دوران انقلاب نمونه انسانهای برجسته و بزرگی هستند که با اوج ایثارگری برای آرامش جامعه و امنیت ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

وی گفت: شهدا با ایثارگری و شهادت خود کشوری امن را برای ما ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهیدان است.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.
فرمانده نیروی انتظامی بروجرد نیز در این دیدارافزود: شهدا برای استحکام و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

سرهنگ غلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی گفت: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اوج بزرگی از نمونه ایثارگری است که باید نام شهیدان این دوره ها را همیشه ماندگار کرد.

جمعی از مدیران شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این دیدار با خانواده های شهیدان صارمی، عابدینی و حیدری همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار