مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال تحصیلی جاری اجرای سند تحول بنیادین و افزایش برنامه های دینی و فرهنگی است

ارومیه (پانا) - بنا به گفته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اجرای سند تحول بنیادین و افزایش برنامه های دینی و فرهنگی، رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال تحصیلی جاری است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال تحصیلی جاری اجرای سند تحول بنیادین و افزایش برنامه های دینی و فرهنگی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در نشست روشنگری و بصیرت که به همت کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربى براى فرهنگیان بسیجی برگزار شد ،گفت: آموزش و پرورش به تعبیر مقام معظم رهبرى بزرگترین نهاد حکومتى است و برنامه ریزى براى این مجموعه سختى ها و ظرافت هاى خاصى دارد.

ابراهیم محمدى در رابطه با نقشه راه آموزش و پرورش گفت: همه ساحت های سند تحول بنیادین به صورت مساوی در حال اجرا است و اجازه نمى دهیم این مهم در آموزش و پرورش خدشه دار شود.
وی ادامه داد: آموزش موضوعات سیاسى به دانش آموزان یکى از برنامه هاى آموزش و پرورش است اما پرهیز از مسائل سیاسى در فعالیت ها سرلوحه کارهایمان قرار دارد و این سیاست را سالهاست که در آموزش و پرورش در حال اجرا داریم.

محمدى با تأکید بر لزوم توجه به برنامه ریزى هاى صورت گرفته توسط برنامه ریزان آموزش و پرورش گفت: اجرایى شدن سند تحول بنیادین برای رسیدن به حیات طیبه و پر رنگ کردن برنامه های دینى و فرهنگى که باعث کاهش اسیب های اجتماعى خواهد شد، دو رویکرد ما در برنامه هاى آموزش و پرورش است.

وى افزود: وفاق،همدلى و وحدت بى نظیرى بین مجموعه سپاه و بسیج و آموزش و پرورش وجود دارد که این مهم ثمرات بسیاری را در بطن مدرسه براى تربیت دانش آموزان دارد.

به گفته محمدى ٢٤ مدرسه در ٢٤منطقه آموزش و پرورش استان به نام شهید سردار سلیمانى نام گزارى می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار