استاندار خراسان جنوبی در مدارس شهرستان فردوس مطرح کرد:

دانش آموزان خوابگاهی نباید دغدغه ای جزدرس خواندن داشته باشند

بیرجند(پانا)- دانش آموزان خوابگاهی مدارس شبانه روزی استان خراسان جنوبی به جز درس خواندن و تحصیل علم دغدغه دیگری نباید داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خوابگاهی نباید دغدغه ای جزدرس خواندن داشته باشند

استاندار خراسان جنوبی در این زمینه گفت: دانش آموزان خوابگاهی مدارس شبانه روزی استان به جز درس خواندن و تحصیل علم دغدغه دیگری نباید داشته باشند.

محمد صادق معتمدیان سه شنبه شب و در سفر به فردوس در جمع دانش آموزان خوابگاهی دبیرستان دخترانه شهید قلی زاده و هنرستان شهید قویم فردوس حاضر شد و ساعتی را در میان ایشان بود.

او ضمن بازدید از تجهیزات و زیر ساخت های این دو آموزشگاه نسبت به تخصیص قریب 90 میلیون تومان جهت تجهیز امکانات خوابگاهی دبیرستان شهید قلی زاده نظیر خرید جارو برقی، ماشین لباس شویی، آب سرد کن، آب شیرین کن و ست کامل لوازم ورزشی مورد نیاز این آموزشگاه قول مساعد داد.

او با بیان این که باید مقدمات نوسازی زیر ساخت های بهداشتی این آموزشگاه توسط فرمانداری شهرستان فراهم شده و برای تأمین اعتبار در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز موظف است نسبت به خرید کتب مورد نیاز و تجهیز کتابخانه خوابگاه این دبیرستان به میزان یک هزار جلد اقدام کند.

معتمدیان در بازید از هنرستان شهید قویم فردوس نیز بر پیگیری احداث ساختمان خوابگاه این آموزشگاه تأکید کرد و ادامه داد: برای تجهیز این آموزشگاه به تجهیزات خوابگاهی نظیر تشک، یخچال و تلویزیون بیش از 60 میلیون تومان به این آموزشگاه اختصاص می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار