واگذاری یک‌هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر از واگذاری یک هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان بوشهر خبر داد و گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی این مهم صورت گرفت که 500 واحد در هفته دولت و 500 واحد نیز در دهه فجر واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری یک‌هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان بوشهر

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح پروژه های عمران شهری خورموج با قدردانی از تلاشهای فرماندار و مجموعه شورا و شهرداری خورموج اظهار کرد: اگر در خورموج کاری انجام شده، نشان از فضای همدلی است که بین شورا و شهرداری وجود دارد.

او با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بیان کرد: سال گذشته ۱۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها به کمیته امداد پرداخت کردیم و امسال یک هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد.

گراوند اضافه کرد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومین طی یک سال آن هم در شرایط نامطلوب مالی دولت، یک اقدام جهادی در عرصه خدمت به محرومین است.

او همچنین با اشاره به طرح های دهه فجر شهرستان دشتی عنوان کرد: پروژه های خوبی امروز در دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که می توان به پروژه های آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد که در دو سال گذشته در استان ۵۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه آب روستایی انجام شد و امسال هم ۶۶۰ کیلومتر در دست اجراست.

گراوند در مورد پروژه های کشاورزی افتتاح شده در دشتی گفت: امسال حدود ۶ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی دشتی انجام شده است.

لازم به ذکر است امروز با حضور استاندار بوشهر در شهرستان دشتی به مناسبت دهه فجر ۱۳ پروژه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار