افتتاح 258 طرح عمرانی با حضور استاندار در خدابنده

زنجان (پانا) - در ایام الله دهه فجر 258 عمرانی در شهرستان خدابنده با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 258 طرح عمرانی با حضور استاندار در خدابنده

برای افتتاح این 258 طرح هزارو137 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که مهمترین آن بهره برداری از 71 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر80 میلیارد ریال و گازرسانی به 19 روستا و پنج واحد صنعتی در شهرستان خدابنده بود که استاندار زنجان بطور نمادین با حضور در روستای شهید چمنی این طرحها را افتتاح کرد.
فتح الله حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر از 226 روستای شهرستان خدابنده 158 روستا از نعمت گاز بهره مندند گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 13 روستای دیگر نیز در دست اجراست.
وی همچنین با اشاره به 71 طرح برق رسانی در شهرستان خدابنده، خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال 30 پروژه شاخص حوزه برق افتتاح می شود که تبدیل 90 کیلومتر سیم مسی برق به کابل خودنگهدار و واگذاری کارت اشتراک برق به مشترکین استان که برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می شود از جمله این طرحهاست.
همچنین با حضور فتح الله حقیقی 189 طرح اقتصادی در خدابنده نیز با حجم سرمایه گذاری 346 میلیارد ریال و اشتغالزایی 370 نفر به بهره برداری رسید.
استاندار زنجان در ادامه سفر به شهرستان خدابنده با خانواده شهید ابراهیم جهانشاه لو و دو خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد دیدار کرد.
برنامه پایانی استاندار زنجان حضور در جمع مردم و شرکت در جشن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.
فتح الله حقیقی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور اتحاد و همدلی و پیشرفت به چشم می خورد و اینها در حالی ایجاد شده که در اوج تحریمهای ظالمانه از سوی دشمنان نظام قرار داریم.
استاندار زنجان شهرستان خدابنده را قطب تولید گندم استان دانست و گفت: ظرفیتهای کشاورزی در این شهرستان نیاز به توجه دارد. در جریان سفر وزیر صمت به استان اجرای 2 طرح در حوزه صنایع تبدیلی و حل مشکل مجوز ناحیه صنعتی بزینه رود به مساحت 15 هکتار تصویب شده بود.
وی به اعلام نتایج اولیه طرح اقدام ملی مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است تا بتوانیم مردم شهرستان خدابنده را نیز با توجه به اوقافی بودن محدوده شهر از این طرح بهره مند کنیم.
مقام عالی استان با اشاره به ضرورت تهیه شناسنامه برای تمامی روستاهای استان، اظهار کرد: این امر می تواند در توزیع عادلانه و متوازن امکانات نقش بسزایی داشته باشد.
حقیقی با بیان اینکه سهم زنجان در طرح منظومه روستایی 90 روستا بود، خاطر نشان کرد: با افزایش سهم استان زنجان در تهیه طرح منظومه روستایی، برای همه روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان این مطالعه در دست انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار