افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب درمنطقه 2

تهران (پانا )-مراسم افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب، در آموزش و پرورش منطقه 2 با حضور مسئولان منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب درمنطقه 2

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2، نمایشگاه مدرسه انقلاب با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهران با حضور بیش از صد دانش آموز دختر و پسر دوره های تحصیلی در مدارس منطقه افتتاح شد.

رحمت اله حضرتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: 5 نمایشگاه مدرسه انقلاب با مشارکت و روایت بیش از صد دانش آموز دختر و پسر دوره های تحصیلی در مدارس منطقه افتتاح گردید.

حضرتی افزود: مدرسه و نظام تعلیم و تربیت کانون توسعه، بسط، نشر و اشاعه ی ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت شاخص‌هایی چون عدالت‌محوری، ظلم‌‌ستیزی‌ و استکبارستیزی تاکید کرد: کانون تحول همه این جریانات و کانون استمرار شاخص‌های انقلاب معلمین و دانش آموزان مدارس که پرچمداران نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند، هستند.

حضرتی درمراسم افتتاح نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» سخن می گفت؛ جدایی از حول محور ولایت، دوری از هویت اسلامی و انقلابی و ایجاد گسست و نبود وحدت را مهم ترین آفات نشسته در کمین مسیر انقلاب برشمرد او تصریح کرد: مرور شاخص‌های اصلی انقلاب از جمله وظایف ماست که باید در این دهه ی مبارک فجر خود، عملکرد و افکار و اندیشه‌های مان را با آن محک بزنیم.

وی افزود: این نمایشگاه ها به صورت غرفه‌ای و روایتگری توسط دانش‌آموزان اداره می‌شود که باعث تقویت روحیه دانش‌آموزان شده و مهم‌تر این که دانش‌آموزان، عرصه‌ای برای ظهور و بروز پیدا کرده و بستر برای ابتکارات آنها باز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار