نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه (پانا) -جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور معاون پرورشی وفرهنگی و نمایندگان سایر واحدهای آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کرمانشاه برگزار می شود

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت:نمایشگاه ها در انعکاس فعالیت های سازمان ها اثر ارزشمندی دارند و می بایستی همگان از این طریق از اتفاق های تاثیرگذاری که در تمامی دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش می افتد مطلع شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از تمامی واحدهای آموزش و پرورش خواست برای به نمایش گذاشتن شیوه های نوین آموزشی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با عرضه محصولات و توانمندی های دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کنند و نگاه معنادار مهارت محور را در سیستم آموزشی به نمایش بگذارند.

در ادامه جلسه ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی با استناد به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) گفت:مبدا همه ی خوشبختی ها فرهنگ است و آموزش و پرورش جایی است که فرهنگ را ترویج می کند و در این حوزه مهم ترین کار این است استقلال فکری و فرهنگی اتفاق بیفتد.

وی افزود:استقلال فکری در کشور ما به این معنا است که بایستی نظام آموزش و پرورش مستقل باشد و ما افتخار می کنیم در گام دوم انقلاب بر پایه ی سند تحول بنیادین این استقلال در شرف برنامه ریزی است.

سیدیحیی میرعباسی مدیر سازمان دانش آموزی ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت:با توجه به تدابیر اندیشیده شده نسبت به عرضه فعالیت ها و دستاوردهای تمامی دستگاه ها در چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مقرر شده است نمایشگاهی در پارک شاهد برگزار شود.

مدیر سازمان دانش آموزی اظهار کرد:این مهم فقط با همکاری و همدلی تمامی واحدها محقق می شود و عرضه توانمندی های دانش آموزان و فرهنگیان در حوزه های مختلف می تواند تاثیر بسزایی در اذهان عمومی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار