اجرای برنامه مدرسه نمادین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه 8

تهران (پانا) - برنامه مدرسه نمادین پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور علی مناهی، معاونت متوسطه منطقه 8 در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه مدرسه نمادین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه 8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 8 شهر تهران، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه مدرسه نمادین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار شد. در این برنامه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی آغاز شد، ابتدا شوشتری مدیرمدرسه به معرفی اجمالی برنامه های مدرسه از جمله طرح یاریگران زندگی پرداخت و فعالیت هایی که در این زمینه انجام شده بود را برشمرد. سپس کارگری کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه به اهمیت کار تخصصی در موضوع آسیب های اجتماعی اشاره کرد. پس از اجرای سرود دسته جمعی توسط برخی از دانش آموزان با حضور مناهی معاونت متوسطه منطقه 8 و داوودی کارشناس مسئول متوسطه دوره اول و پیرحسینلو کارشناس مسئول متوسطه دوره دوم هدایایی به دانش آموزانی که در طرح کتابخوانی مرتبط با پیشگیری از آسیب ها، مقام کسب کرده بودند، اهدا شد.

در ادامه برنامه دانش آموزان و اولیای مدرسه متوسطه دوره دوم فاطمیه در کارگاه های تخصصی مهارت آموزی شرکت نمودند. این مراسم با بازدید مناهی از نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که به همت دانش آموزان مدرسه برپا شده بود، به پایان رسید. لازم به ذکر است همزمان با بازدید همکاران از نمایشگاه، مجموعه کارگاه هایی برای هر سه گروه هدف در طرح یاریگران زندگی شامل والدین، همکارن و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار