طرح سبد خیریه و نیکوکاری در نیشابور کلید خورد

نیشابور(پانا )- خدمات سبد گردانی با هدف اجرای بهترین روش سرمایه گذاری پس اندازهای خرد و کلان مردم و راه اندازی سبد خیریه و نیکوکاری در بخش های مختلف تحصیل، تهیه جهیزیه و کمک به محرومان در شرکت سبد گردان هدف نیشابور تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح سبد خیریه و نیکوکاری در نیشابور کلید خورد

رییس هیات مدیره شرکت سبد گردان هدف در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: ماهمان گونه که دنبال هوای پاک هستیم باید دنبال سود و درآمد حلال و پاک نیز باشیم. ما برای نیشابور و کشور سبد زعفران و کالا تهیه کردیم و بخش عمده سبد های این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی پیش بینی شده است.

وی گفت: ما معتقدیم خانواده ها نمی توانند منابع خرد خود را مدیریت کنند و برنامه هایی پیش بینی کرده ایم که ضمن ایجاد فرصت سود آوری و امنیت بالا، اسباب قیمت بالا و تورم در جامعه را نیز فراهم نکند.

عباسعلی حقانی نسب، جذب سرمایه، تجهیز منابع و سبد دانش بنیان و منابع را به عنوان دوبال برای پرواز اقتصادی معرفی کرد و افزود: هدف ما نهادینه کردن فرهنگ صحیح سرمایه گذاری حلال و کسب سودآوری بالا بدون تحمیل زیان به مردم و اصلاح ساختار اقتصادی جامعه است.

وی ادامه داد: در واقع راز موفقیت اقتصادی در یک جمله است؛ اگر برای خود ارزش قائلیم باید برای پول اندک خود نیز ارزش قائل شویم و یاد بگیریم که در هر شرایطی پس انداز اندک خود را به بهترین روش سرمایه گذاری کنیم. ما برای مردم دوره های رایگان روش های سرمایه گذاری را برنامه ریزی کرده ایم.

حقانی نسب گفت: همچنین دوره های تخصصی را نیز برای افرادی که دوست دارند در بازار سرمایه تحلیل گر باشند در سه سطح متمرکز، بنیادی کاربردی و جمع آوری اطلاعات پیش بینی و یک شبکه تحلیلی جامع را در این مسیر راه اندازی کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار