صبح امروز:

همایش یاری گران زندگی در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- با حضور سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، همایش بزرگ یاری گران زندگی درتالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاری گران زندگی در بندرعباس برگزار شد

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموز بیش از ۳ سال در سطح کشور و استان در حال اجرا می باشد که تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها بر این بوده که به دانش آموزان آموزش های لازم در خصوص مراقبت از خود در مقابل آسیب های اجتماعی ارائه شود.

وی افزود: از آنجایی که این طرح نیاز به کارشناسی و تغییراتی داشته، سال گذشته یکسری تغییرات در طرح انجام گرفت.
مهرانی ادامه داد: امسال با مشارکت آموزش و پرورش و وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر طرحی به عنوان یاری گران زندگی با هدف پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در ۲۰ درصد مراکز آموزشی شهرستان بندرعباس در حال اجرا میباشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح هم دانش آموزان ، هم همکاران و خانواده ها آموزش لازم را کسب میکنند که چگونه در مقابل این آسیب ها از خود محافظت نمایند، و در پایان سال تحصیلی پس از اینکه ارزیابی از طرح مذکور بوجود آمد در بیش از ۶۰ درصد مدارس استان اجرا میگردد.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را توجیه طرح دانست و افزود: این همایش به منظور آگاهی بخشی به خانواده ها و دانش آموزان در اجرای بهینه طرح که یک طرح کلان فرهنگی است برگزار گردید که بسیار مفید و حائز اهمیت می باشد.

گفتنی است، در این همایش نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ، سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، دکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، دکتر فرهادی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی از مسئولین و مدیران حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار