آغاز عملیات احداث کارخانه خوراک آبزیان در سلسله

خرم‌آباد(پانا) - عملیات احداث کارخانه خوراک آبزیان در شهرک صنعتی سلسله عصر سه شنبه در آیینی با حضور رییس سازمان شیلات کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات احداث کارخانه خوراک آبزیان در سلسله

رییس جهاد کشاورزی سلسله در آیین کلنگ زنی این طرح،عنوان کرد: کارخانه خوراک آبزیان شهرستان سلسله به صورت اکسترودر و با ظرفیت تولید ۲۴ هزار تن در سال بوده که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در شهرک صنعتی سلسله ایجاد می شود.

رضا سوخته زاری با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای این طرح ۱۷ میلیارد تومان است، افزود: با بهره برداری از آن برای ۴۳ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هدف جهاد کشاورزی ایجاد زنجیره ارزش از تولید تا مصرف در شهرستان است، بیان کرد: فاز دوم طرح نیز شامل بخش فرآوری ماهی به صورت ماهی شکم پر بوده که اعتبار مورد نیاز برای ایجاد آن ۱۶ میلیارد تومان است که با بهره برداری از این بخش نیز برای ۱۰۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال صورت می گیرد.

در این آیین، رییس سازمان شیلات کشور، امام جمعه الشتر،رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، مدیرکل شیلات لرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

شهرستان سالانه حدود چهار هزار تن ماهی تولید و روانه بازارهای فروش می کند و دارای ۵۱ مزرعه فعال پرورش ماهی است که مجبور به وارد کردن خوراک مورد نیاز آبزیان خود به قیمت بالا از سایر استان ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار