مهدی نوید: دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی باید به برنامه درسی آموزش و پرورش گره بخورند

تهران (پانا) - صد و سی و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی و پایش برنامه‌‌های سند تحول بنیادین با حضور دبیرکل شورای عالی، معاونان و مشاوران وزیر و مدیران کل حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات دبیرخانه شورای عالی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نوید: دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی باید به برنامه درسی آموزش و پرورش گره بخورند

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، در این جلسه علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گزارش عملکرد این سازمان در اجرای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی را ارائه کرد.

مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: هماهنگی و همراهی بیشتر بین آموزش و پرورش و دانشگاه‌های وابسته به آن ضروری است و باید سعی کنیم همکاری و همراهی بین آن‌ها بیشتر شود.

نوید با اشاره به اینکه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نقش مهم و موثری در اجرای سند تحول دارد، گفت: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قلب آموزش و پرورش است و همه ما باید به این سازمان برای اجرای برنامه درسی ملی کمک کنیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بحث جدی تحول در برنامه درسی وجود دارد، گفت: دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی باید به برنامه درسی آموزش و پرورش گره بخورند چون نیروی انسانی آن را این دو دانشگاه تامین می‌کنند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار