دانش‌آموزان دبیرستانی برتر اسرم تجلیل شدند

ساری (پانا) - دانش‌آموزان راه‌یافته به دانشگاه سراسری دبیرستان توحید و حضرت رقیه اسرم تنها دبیرستان دخترانه این روستا از شهرستان میاندورود تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دبیرستانی برتر اسرم تجلیل شدند

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرروش مازندران در این آیین که در هتل آرامیس نکا برگزار شد، همت عالی انجمن اولیا، دهیاران و بخشدار اسرم را قدر دانست و گفت: «کسانی که خواسته های شما را دست‌کم می‌گیرند فاصله بگیرید. بزرگ‌ترین تهدید برای تغییر میل به بازگشت به گذشته است.»

او تأکید کرد که مدرسه‌ی زندگی فرصت انتخاب، شادی کردن، تفکر علمی و گفتگو و تحمل همنوع و مهارت‌آموزی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

نظری ایفای نقش نزد دانش‌آموزان را نشانه باور آن‌ها به خود دانست که نیاز است در مدارس بیشتر شود.

او از خیران و انجمن اولیا و مربیان و مسئولان خواست که سه اتفاق مهارت کسب دانش، کسب زندگی و مهارت کسب و کار رخ دهد و دانش‌آموزان آن را پیگیری کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد، رأس آن را متعلق به معلمان دانست.

حسین‌علی علی‌جانی مدیر آموزش و پرورش میاندورود گفت: «همه آنانی که در تربیت نقش دارند، خیر هستند.»

او با بیان اینکه فرزند صالح نام آدم را به یادگار می‌گذارد، گفت: «دانش‌آموزان ما که امروز پشت نیمکت هستند خیر هستند زیرا فردا مادران و پدران این سرزمین هستند. معلمان نیز خیرانی هستند که ذکات علم می‌دهند.»

در این آیین از هفت دانش‌آموز دبیرستان توحید و حضرت رقیه اسرم که در رشته‌های حقوق، علوم ورزشی، حسابداری، فلسفه، جامعه‌شناسی و ادبیات پذیرفته شدند، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار