مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام: مردم امید زیادی به مجلس آینده دارند

ورامین (پانا) - مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مسجد الرسول(ص) شهرک اصلاح بذر شهرستان ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام: مردم امید زیادی به مجلس آینده دارند

در این مراسم محمد حسین رجبی دوانی استاد حوزه و دانشگاه ، طی سخنانی اظهار کرد: قوه قضاییه با آن تحولی که در آن ایجاد شده ،محکم کار می‌کند و مردم انتظارات بیشتری از این قوه دارند و ان شاالله مجلس شورای اسلامی آینده ما یک مجلس انقلابی و ولایی ضمیمه می شود ، برای سال۱۴۰۰ که برای اولین بار یک دولت انقلابی داشته باشیم.

او در ادامه افزود: یقین دارم اگر تحول صورت بگیرد آغاز پایان یافتن تمام مشکلات و سختی هایی است که در این ایام و چند دهه بر ما وارده شده است بر طرف خواهد شد.

مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به بیانیه گام انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ظرفیت های عظیم کشور را از لحاظ مالی و معنوی عنوان کرده اند، اگر مسئولان از جمله دولت و مجلس ۵۰ درصد از رهنمودهای ایشان را عملی می کردند امروز ما به اقتصاد بسیار شکوفا و پیشرفته ای دست پیدا می کردیم و مشکل اشتغال نداشتیم و تمام توطئه های دشمن نقش بر آب می شد.

او بیان کرد: بعد از شهادت نماد اقتدار سردار سلیمانی آن هم با یک ترور عملیات پست تروریستی که خود ترامپ ملئون می آید و این کار را رسماً به گردن می گیرد، هنوز عده ای هستند که می خواهند مجددا با آمریکای خبیث بر سر میز مذاکره بنشینند و مذاکره کنند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع)گفت: ملت ایران دولت و مجلسی می خواهد که به ولایت باور داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد: مردم امید زیادی به مجلس آینده دارند و یقیناً در سال ۱۴۰۰ شاهد دولت ولایی و انقلابی خواهیم بود و مشکلات رفع خواهد شد ، ان شاالله ملت ایران به آن چیزی که در تراز یک مجلس خوب و انقلابی است خواهند رسید و مشکلات و موانع ای که در پیش رو بوده است به لطف خداوند بر طرف خواهد شد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار