در گلستان:

همایش تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر

رباطی،مشاور جوان مدیر کل آ.پ گلستان : امروز نخبگان شاهد و ایثارگر، نخبگی و سرآمدی را در سایه اخلاق مداری و تقوا، پیگیری می کنند.

گرگان (پانا) _ مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان که بعنوان سرآمد نمونه علمی شاهد و ایثارگر در این مراسم از او تجلیل گردید در مراسمی که با حضور دکتر مهری مدیر کل مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگرکشور و آقای اسرافیل وزیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شرکت داشتند به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش  تقدیر  از نخبگان علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار پانا مرکز گلستان، محمد رباطی ، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد که امروز، آنچه نگاه به نخبگان و سرآمدان شاهد را به‌عنوان یک فریضه، به‌عنوان یک واجب غیرقابل اجتناب بر همه‌ی مسئولان ، علی الخصوص مسئولان بنیاد شهید لازم میکند، یک هدف بزرگ است. یک هدف بزرگی در اینجا وجود دارد؛ با این هدف حتماً بایستی نگاه به نخبگان، یک نگاه جدّی، یک نگاه عملیّاتی، یک نگاه پدرانه، دلسوزانه و پیگیر باشد. آن هدف چیست؟ آن هدف عبارت است از تبدیل کشور ایران به کشوری پیشرفته، قدرتمند، شریف در مقابل ابرقدرتهای جهانی، که فرزندان شاهد و ایثارگر بشایستگی قادرند پرچمدار و پیشرو در تحقق این عرصه مهم باشند.
مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه تصریح نمود که خوشوقتم از اینکه بوضوح شاهدیم، امروز سرآمدان شاهد و ایثارگر، نخبگی و سرآمدی را در سایه اخلاق مداری و تقوا، پیگیری می کنند.
در ادامه ایشان این موارد را به مدیر کل مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگرکشور توصیه نمودند:
لازم است مجموعه نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، زنده و پر تحرک باشد.
لزوم اردوهای علمی پژوهشی و فرهنگی استانی و کشوری و برگزاری کارگاه های آموزشی با بهترین اساتید کشور و اتصال سرآمدان و نخبگان شاهد و ایثار گر کشور به یکدیگر .
انجام پیمایش های استانی و ملی مورد نیاز جامعه از طریق ظرفیت های ایثارگران کشور.
لزوم حمایت مادی و معنوی از طرح های علمی _ پژوهشی، فرهنگی قشر شاهد و ایثارگر.
لزوم احتمام بنیاد شهید برای رایزنی و پیگیری در وزارت علوم، جهت جذب نخبگان شاهد و ایثارگر ، بعنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار