اعزام دانش آموزان پسر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به اردوی راهیان نور

شهرری (پانا) - دانش آموزان پسر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری در میان استقبال جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از امام زاده عبدالله ( ع)منطقه عازم اردوی راهیان نور در جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش  آموزان پسر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به اردوی راهیان نور

رییس اداره آموزش و پرزرش ناحیه یک شهرری در این برنامه اظهار کرد: این اردوها راهی موثر در راستای انتقال ارزش ها و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

بهروز نصیری در ادامه گفت: همه ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه داریم نسبت به آرمانهای شهیدان توجه خاص داشته باشیم و حضور دانش آموزان درکاروانهای راهیان نور، موجبات آشنایی نسل امروز با سیره شهدا خواهد شد و دانش آموزان با اعزام به مناطق عملیاتی ایثار و شهادت در قالب کاروانهای راهیان نور، ضمن حضور در سرزمینهای دفاع مقدس و زیارت مزار شهدا می توانند از وصیت نامه ها و روش زندگی شهدا الگو گرفته و آن را به سایر دانش آموزان نیز انتقال دهند.

وی افزود: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و محل رزم و شهادت دلیر مردان ایرانی سبب ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ در بین نسل جوان و نوجوان می شود.

نصیری با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم بیان کرد: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در دل و جان فرزندان این مرز و بوم وجود داشته و دارد و این عزیزان همواره در راستای سربلندی، و پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور تلاش می کنند.

وی عنوان کرد:مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فرصتی خوب برای شناخت فداکاری ها و دلاوری های رزمندگان است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار