آغاز سفر راهیان نور دانش‌آموزان پسر از 23 بهمن

ساری (پانا) -معاون اجرایی سپاه کربلا ی مازندران اعلام کرد که از ۲۳ بهمن اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سفر راهیان نور دانش‌آموزان پسر از 23 بهمن

سرهنگ عسکر مجیدی در گفتگو با خبرنگاران از تشکیل ستاد راهیان نور در استان خبر داد و گفت: تصمیمات خوبی در این ستاد گرفته شد و امیدوارم اعزام خوبی را داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به اینکه مرحله اول اعزام دانش آموزی در آبان ماه انجام شد، افزود: دانش آموز خواهر در آبان ماه اعزام شدند و از ۲۳ بهمن اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی صورت خواهد گرفت.

مجیدی در ادامه با اعلام اینکه اعزام کاروان دانشجویی هم در پیش رو داریم، اضافه کرد: در ۲۰ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین هم اعزام بسیج محلات را خواهیم داشت.

معاون اجرایی سپاه کربلا گفت که پیش بینی می‌شود در مجموع ۲۵ الی ۳۰ هزار مازندرانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.

مجیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد روز‌ها و بازدید از مناطق عملیاتی محدود است، زائران شهدا از مناطق عملیاتی فتح المبین، اروندکنار، دهلاویه، شلمچه و هفت تپه بازدید خواهند کرد.

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران با اشاره به یادمان هفت تپه یادآور شد: هفت‌تپه مقر لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس بود و رزمندگان مازندرانی ابتدا در این مکان آموزش نظامی و ابتدایی را طی می‌کردند و از آنجا به مناطق عملیاتی اعزام می‌شدند لذا بازدید از هفت‌تپه برای مازندرانی‌ها یادآور خاطرات خوب دوران دفاع مقدس است و مجریان راهیان نور در این مکان از زائرین استقبال خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار