معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در همایش بزرگ یاوران انقلاب:

تشکل‌های دانش‌آموزی رمز پیروزی انقلاب؛ همفکری، همدلی و همکاری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند

زنجان (پانا) - تجمع بزرگ دانش آموزان زنجان تحت عنوان یاوران انقلاب در گام دوم انقلاب به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در سالن احمد مظفری زنجان باحضور قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و و حضور پرشور ۳۰۰۰ دانش آموز انقلابی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی رمز پیروزی انقلاب؛ همفکری، همدلی و همکاری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند

خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در همایش یاوران انقلاب با اشاره به نقش مهم و موثر دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب، اظهار داشت: تشکل‌های دانش‌آموزی همان نگاه و فکر انقلاب را انتخاب کرده و مسیر آن را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه و ثمره مشارکت مردم و نقش موثر دانش‌آموزان در دوم اسفند و با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاهده خواهد شد.

مرادی نافچی افزود: دانش‌آموزان و به‌ویژه رأی ‌اولی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون گل سرسبد و نشان شاخصی در تمام انتخابات‌ها بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: وقتی امام خمینی(ره) در سال ۴۲ نهضت انقلاب اسلامی را آغاز کرد از ایشان پرسیدند که چه کسانی شما در این نهضت، را همراهی خواهند کرد که امام(ره) فرمودند فرزندان من، دانش‌آموزان هستند که همراهی می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: در سال ۵۷ همان دانش‌آموزان سال ۴۲ بودند که با ایفای نقش و مبارزه، انقلاب را به پیروزی رسانده و در ادامه نیز در دوران دفاع مقدس، نقش مهم و موثری داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار