مدیرکل فنی حرفه ای کشور:

ضرورت اتحاد ملی برای پیش برد آموزش های مهارتی کاردانش

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز کشور، نیازمند اتحاد ملی برای پیش برد آموزش های مهارتی در هنرستانهای کشور است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اتحاد ملی برای پیش برد آموزش های مهارتی کاردانش

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از داره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، مصطفی آذرکیش در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش سراسر کشور که در سالن الزهرا حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد، گفت: کشور نیازمند نیروی انسانی ماهر در شاخه های مختلف دارد که برای تحقق این امر،نساز است که اتحاد ملی برای پیش برد آموزش های مهارتی در هنرستانهای کشور ایجاد گردد.

وی افزود: 160 رشته مهارتی در شاخه کاردانش وجود دارد که 12 رشته در خدمات، 50 رشته در هنر ، 33 رشته در خدمات و 65 رشته حوزه صنعت در هنرستانهای سراسر کشور فعال است.

آذرکیش ادامه داد: بهبود کیفیت آموزش های مهارتی، آشنائی با توانمندی های هنرستانهای کاردانش ، ایجاد روحیه رقابت پذیری، سنجش کیفیت آموزش های تخصص ارائه شده در هنرستانها، شناسائی هنرجویان ماهر و معرفی به دستگاهها و همچنین اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی از مهمترین اهدداف این مسابقات بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار