اولین جلسه رسمی کمیته جذب و هماهنگی کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهر تهران

تهران (پانا) - اولین جلسه رسمی کمیته جذب و هماهنگی کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهر تهران با همکاری بنیاد فجر در محل سازمان دانش‌آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه رسمی کمیته جذب و هماهنگی کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،در این جلسه نیک نام، مدیر عامل بنیاد فجر، مسعود ثقفی، مشاور مدیر کل و رییس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عباس باستانی، رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران، عابدینی پور، نماینده حراست، نمازی، نماینده بنیاد فجر، اصل، نماینده پرورشی، عباسی، نماینده تدارکات و یارمحمدی، نماینده مشارکت های مردمی و جزایری، نماینده حوزه معاونت پشتیبانی حضور داشتند.

این جلسه جهت هماهنگی و جذب کمک به دانش آموزان نیازمند شهر تهران با بنیاد پوشاک فجر به منظور هماهنگی و استفاده از امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان اعم از اصناف؛ شهرداری؛ بنیاد مستضعفان؛ کمیته امداد بانک ها و...تشکیل شد.
در این جلسه مسعود ثقفی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر راه کارهای موثر برای جذب حداکثری کمک به دانش آموزان گروه هدف، و ارایه خدمات از جانب تمامی دستگاه ها، نهادها و افرادی که به نوعی می توانند در تامین پوشاک شب عید دانش آموزان بی بضاعت کمک کنند، گفت: آموزش و پرورش سعی و تلاش خود را برای همراه کردن همه اقشار جامعه به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند شهر تهران به کار بسته است.
او با تقدیر از تلاش های بنیاد پوشاک فجر در حمایت های مادی و فرهنگی از دانش آموزان نیازمند، از اعلام آمادگی آموزش و پرورش شهر تهران با این بنیاد خبر داد و گفت: از این تلاش ها حمایت کرده و همکاری خود را با بنیاد افزایش خواهیم داد. ثقفی بر تکریم دانش آموزان و خانواده ها تصریح کرد.
شایان ذکر است آموزش و پرورش تهران همه ساله در یک مشارکت نزدیک و هماهنگ، با بنیاد خیریه پوشاک فجر، ضمن شناسایی دانش آموزان مورد نظر، بخشی از هزینه تامین پوشاک سال نو این عزیزان را تامین می کند.
گفتنی است وظیفه کار گروه مذکور برنامه ریزی برای شناسایی دانش آموزان گروه هدف بنیاد، در مناطق آموزش و پرورش تهران و معرفی به بنیاد جهت تامین پوشاک سال نو و عیدانه ۹۹ آنان با مشارکت این اداره کل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار