استاندار تهران : شهرداری باید ۴۴ قطعه زمین برای ساخت مدرسه در تهران بدهد

استاندار تهران از لغو سفرهای خارجی مدیران استانی و شرکت‌های تابعه خبر داد و گفت با توجه به وضعیت کشور در مدت اخیر، ضرورتی برای انجام این سفرها ندیده‌ایم.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران : شهرداری باید ۴۴ قطعه زمین برای ساخت مدرسه در تهران بدهد

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره نظارت بر سفرهای خارجی مدیران استان تهران گفت: تمامی سفرهای خارج از کشور را در استانداری و شرکت‌ها و پایگاههای تابعه لغو کردیم و تمام کارهای ما از طریق ایمیل و ای‌لرلینگ انجام می‌شود.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا سفرهای خارجی ممنوع شده است، گفت: خیر، ممنوع نشده است، اما با توجه به وضعیت کشور در مدت اخیر، در استانداری ضرورتی برای انجام این سفرها ندیده‌ایم.

محسنی بندپی در واکنش به این که گفته شده برخی مدیران استان تهران منفعل هستند و جسارت لازم برای انجام کارها را ندارند؟ گفت: نه اینگونه نیست، مدیران ما در جشنواره شوراهای آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه شدند و این نشان دهنده فعالیت مدیران و همکاران ما در واحد‌های مختلف است. اقدامات ما در استان تهران رو به جلو است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به اظهارات رییس‌ شورای شهر مبنی بر صدور ۵۰ حکم قضایی برای قلع و قمع مدارس پایتخت گفت: یکی از تکالیف شهرداری‌ها این است که در هر منطقه دو قطعه زمین در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند که در مجموع ۴۴ قطعه در شهر تهران می‌شود تا آموزش و پرورش نسبت به جایگزین کردن ساختمان‌هایی که قدمت‌شان بالاست، اقدام کند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان تهران موظف به بازسازی و نوسازی مدارس است تا خدایی نکرده قدمت این مدارس باعث نشود، ما شاهد اتفاقی باشیم که جان دانش‌آموزان به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: ما تعهد کرده‌ایم که ۱۲ هزار کلاس را در سه بخش در استان تهران آماده کنیم و به شدت پیگیر این موضوع هستیم.

بندپی درباره کاهش قدرت خرید طبقه فرودست جامعه گفت: به طور قطع یقین وقتی درآمد ثابت باشد و تورم بالا برود، قدرت خرید مردم کاهش پیدا می‌کند، البته من آمار دقیقی در سال ۹۸ در استان تهران در این باره ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار